Facebook data

1
EM-rapporteringen
#16152 EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Tore
graphgraph

Kan vi inte få lite mer kött på benen om händelserna i Anglet, SSA? Latte vidare, Andersson ut etc.

Jaha. Det kan ju inte direkt kallas att göra EM levande för oss här hemma i Svea. Man kan väl få höra lite om vem som surfade bra, vilka manövrar som utfördes, vågkvalitet etc etc? Vore najs.

Logga in för att svara
#16159 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Va fan åk själv ner och rapportera då istället för att negga här fan. Hursomhelst, EM kördes en dag tidigare än tänkt.. SSA styrelse kvar i Sverige fick in nyheter sent idag, vilket nu är uppdaterat på www.surfforbundet.se

Det är allt för nu.. Blir spännande imorgon!

Logga in för att svara
#16161 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Tore
graphgraph

Sade faktiskt fel av gammal vana, sitter inte i Svea utan i Mexiko så det blir lite svårt att dra till Frankrike.
O vadå negga? För att man är intresserad? Om SSA vill köra en sjukt minimalistisk rapportering som vanligt så får ni väl göra det , ni har ju ingen utträtt "skyldighet" att göra ngt mer, men jag tycker det är lite trist när folk antagligen är sugna på att veta lite mer än bara resultattabellen.

Logga in för att svara
#16165 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Äh fan skit på dig ditt neggo! Hur menar du att vi skulle gjort det? EM drog igång en dag tidigare än väntat pga vågor som som kom, men snart uteblir senare i tävlingsveckan. Inte ens Franska förbundets live TV kom igång. Antagligen har inte Binge och Patrick fått tag på uppkoppling och Ingrid kommer ner först på måndag. Vi får hoppas Freeride.se var med på noterna då de ska ha egna reporters på plats och vi kan länka till deras sida. Ja precis, SSA är ingen media och ska inte ta på sig den rollen, inte heller ska landslaget göra annat än tävla och hjälpa de andra i landslaget. SSA med sin blogg vill bara nå ut med budskap om sin verksamhet, de events vi deltar i och få in fler medlemmar som stödjer bla landslag, Swedish Surf Tour och annat vi hoppas anslutna föreningar, distributörer, agenter, butiker och andra engagerade hjälper till att arrangera för eller tillsammans med SSA styrelse.

Logga in för att svara
#16166 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ehh, du är inte ens medlem, hittar ingen Tore i medlemslistan. Vi har alltså inte ditt stöd, så piss off!

Logga in för att svara
#16168 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Ants skrev:
Ehh, du är inte ens medlem, hittar ingen Tore i medlemslistan. Vi har alltså inte ditt stöd, så piss off!

Vad e det för inställning, ska du representera ssa med det sättet att möta andra surfare? Ants, ni gör säkert massor med bra saker i ssa och det e superbra men man kan inte bemöta folk på det sättet om det ska vara ett seriöst förbund.

Logga in för att svara
#16169 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Tore skrev:
Kan vi inte få lite mer kött på benen om händelserna i Anglet, SSA? Latte vidare, Andersson ut etc.

Jaha. Det kan ju inte direkt kallas att göra EM levande för oss här hemma i Svea. Man kan väl få höra lite om vem som surfade bra, vilka manövrar som utfördes, vågkvalitet etc etc? Vore najs.

Länken finns redan här pa SurfSverige:
www.surfingfrance.com/eurosurf/spip.php?page=result_uk
Finns det inte möjlighet att göra som pa den gamla goda tiden, dvs att nan pa plats ringer till nan hemma som far berätta vad som händer tills allt det tekniska löst sig, som nyhetsrapportering i radion?
Heja Sverige!
Allez la France!

Logga in för att svara
#16170 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

cederholm skrev:
Ants skrev:

Vad e det för inställning, ska du representera ssa med det sättet att möta andra surfare? Ants, ni gör säkert massor med bra saker i ssa och det e superbra men man kan inte bemöta folk på det sättet om det ska vara ett seriöst förbund.

Piss off, jag möter vem som helst som jag vill möta på det sättet. Skiter självklart i om jag representerar någon eller inte. Rösta bort mig om ni vill nästa årsmöte eller avsätt mig för att jag är motarbetar förbundet, men själv ändrar jag mig inte, för jag är bara jag. Muha ha ha haaaa

Logga in för att svara
#16171 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Esta skrev:
Finns det inte möjlighet att göra som pa den gamla goda tiden, dvs att nan pa plats ringer till nan hemma som far berätta vad som händer tills allt det tekniska löst sig, som nyhetsrapportering i radion?
Heja Sverige!
Allez la France!

Jag jobbar på det, men telefonerna svara inte just nu.. Det kommer när det kommer antar jag..

Logga in för att svara
#16172 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Ants skrev:
cederholm skrev:
Ants skrev:

Piss off, jag möter vem som helst som jag vill möta på det sättet. Skiter självklart i om jag representerar någon eller inte. Rösta bort mig om ni vill nästa årsmöte eller avsätt mig för att jag är motarbetar förbundet, men själv ändrar jag mig inte, för jag är bara jag. Muha ha ha haaaa

stackare:lol:

Logga in för att svara
#16173 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

Seth
graphgraph

Jag håller med cederholm.

Logga in för att svara
#16175 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

jonis
graphgraph

lägg ner ants

Logga in för att svara
#16176 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Dags att ta fram frustrationskurvan igen!

Logga in för att svara
#16181 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

nån som vet varför jakob andersson inte ens står med i laget.....? så här ser det ju ut på hemsidan för EM:

Sweden

open surfer - 1 : Freddie Meadows
open surfer - 2 : Timothy Latte
open surfer - 3 : Didine Bedroui
open surfer - 4 : Jacob von Corswant
open surfer - 5 : Frédéric Robin
open surfer - 6 : Johan Otterdahl
open surfer woman - 1 : Mia Moström
open surfer woman - 2 : Lisa Petersson
longboard - 1 : Göran Siwertsson
longboard - 2 : Peter Sahlberg
open bodyboard - 1 : Max Larsson
open bodyboard - 2 : Patrick Ståhl
open bodyboard woman : Tina Skaldin
master surfer : Henio Skaldin
senior surfer : Lee Burgess

Logga in för att svara
#16183 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Now THAT's a powerfull arument to actually re-join SSA - Thanks Ants - you're a imature d__khead as you so correctly illustrate in many ways.

Logga in för att svara
#16184 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Ekläpp
graphgraph

"crazynick nån som vet varför jakob andersson inte ens står med i laget.....? "

Du kan vara lugn, Crazynick. Jakob är med i allra högsta grad och surfade riktigt bra i sitt heat enligt
folk på plats.(Binge bl.a.) Tyvärr var dom andra i hans heat ett snäpp vassare men han har ju en chans till
i loosers.

Logga in för att svara
#16185 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Gazzer skrev:

Now THAT's a powerfull arument to actually re-join SSA - Thanks Ants - you're a imature d__khead as you so correctly illustrate in many ways.

And you are the man too judge that. Pizz öff looser!

Logga in för att svara
#16198 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Säga vad man vill och tycka vad man vill om saker och ting och annat. Saker som händer och så bland annat här och där m.m. Olika saker kan man tycka olika om, speciellt om det är många som tycker till om olika saker. Dessa saker kan vara både bra och dåliga menb också konstiga eller t.o.m. inte så märkvärdiga alls kanske många gånger, om man säger så. Men det viktiga här är väl ändå att det finns olika tankar om tankarna kring sakerna man tänker på. Annars vore det väl inte så konstigt kanske alls! Men hur som helst tycker jag att Ants hade bra argument för sin åsikt i frågorna i denna diskusion.

Logga in för att svara
#16202 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

glömde:

Gudfadern har talat!

Logga in för att svara
#16215 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Heta känslor i omlopp... här kommer en reklam riktad till människor som Ants (eftersom jag har förmågan att döma människor som jag aldrig träffat)

Logga in för att svara
#16232 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ants, jag har fått klagomål på dig och ditt beteende på forumet, så gör oss alla en tjänst och piss off!
HAHAHAHAHAHA!

Logga in för att svara
#16233 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

FUCK PEACE!!!

Logga in för att svara
#16241 Svar: EM-rapporteringen 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Redax skrev:
Ants, jag har fått klagomål på dig och ditt beteende på forumet, så gör oss alla en tjänst och piss off!
HAHAHAHAHAHA!

O jag trodde att man fick bete sig hursomhelst på internet. Oj jag kör visst med mitt namn som nick, ja då får man det inte kanske.. Aj då. Ahh, lika bra att fortsätta då, kör på så det stör ännu mer. Kuk bra det!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!