Facebook data

1
Buick Park Ave.
#16305 Buick Park Ave. 17 år, 12 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Tjena
Måste ha en ny bil. Funderar på en Buick Park Ave. Är det någon som har erfarenhet från den? Eller är det någon som har pejl på vart man kan få bra info?
Tack för hjälpen

Logga in för att svara
#16316 Svar: Buick Park Ave. 17 år, 11 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

hej. Köp ingen amerikansk bil om du inte måste.. skulle jag vara du skulle jag kika på något europeiskt för amerikanska bilar är svampiga att köra drar mkt bensin och så jävla sunkiga inredningar (min åsikt)
kolla på nån Diesel från Bmw eller Vag gruppen eller kanske en mercedes E klassen börjar ju droppa pris som fan.

Stay Fresh

Logga in för att svara
#16319 Svar: Buick Park Ave. 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Nänänänä, självklart skall du köpa en Citroën C5! Finns ingen bättre bil! Superfjädring, bränslesnål samt tar lätt sex, sju brädor inne i kupéen.

Logga in för att svara
#16322 Svar: Buick Park Ave. 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

en CV2a är väl änu bättre isåfall..kan ju ha brädorna stickandes ut genom taket...å bensin behövs knappt! komforten ska vi inte ens snac om....oh la la

håller med om att amerikanska bilar är skit! har haft alldeles för många (kör även nu amerikanskt ) å de är mest skit

Logga in för att svara
#16323 Svar: Buick Park Ave. 17 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

När jag först läste tråden antog att det var på skoj, men ifall du nu är seriös: Finns det någon speciell anledning till att du vill ha Buicken? Fulare och mindre surfvänlig bil är svår att hitta.

En tio år gammal toyota med 10000 mil på klockan och två tidigare ägare är både billigt och bra. Kan ses som ful men går aldrig sönder.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!