Facebook data

1
Brasilien/Costa Rica/hawaii
#16540 Brasilien/Costa Rica/hawaii 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

mrgyrosman
graphgraph

Hola jag är någlounda grön på surfing men min tanke är att jag ska dra till braz, CR och hawaii efter års skiftet. Tänkte höra med folket om det är jättestor skillnad på vågorna year around, har kollat wannasurf och det verkar aldrig som att vågorna blir kassa.
Om det nu är så så lär jag sticka när det är så varmt som möjligt så man inte behöver ha någon suit (om man nu någonsin behöver det)
Om det är någon som har koll på billiga hostels och några bra surf spots så kan ni väll skriva en rad.
Jag har ingen vidare koll på priserna heller så som sagt, fill me in om ni orkar.

MVH Christopher

Logga in för att svara
#16543 Svar: Brasilien/Costa Rica/hawaii 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

mrgyrosman
graphgraph

mrgyrosman skrev:
Hola jag är någlounda grön på surfing men min tanke är att jag ska dra till braz, CR och hawaii efter års skiftet. Tänkte höra med folket om det är jättestor skillnad på vågorna year around, har kollat wannasurf och det verkar aldrig som att vågorna blir kassa.
Om det nu är så så lär jag sticka när det är så varmt som möjligt så man inte behöver ha någon suit (om man nu någonsin behöver det)
Om det är någon som har koll på billiga hostels och några bra surf spots så kan ni väll skriva en rad.
Jag har ingen vidare koll på priserna heller så som sagt, fill me in om ni orkar.

MVH Christopher

Jag tänkte vara borta i ett år vara 2-3 månader i brasilien och ungefär lika länge i CR.
Vad kostar hostel per natt, mat och sånt, kan man hyra MC billigt?

Logga in för att svara
#16549 Svar: Brasilien/Costa Rica/hawaii 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Kan bara svara för santa teresa-området i CR, där kostar boende 10-20 dollar per natt och jag tvivlar på att du behöver någon dräkt där, kan iofs vara lite kyligt på tidiga morgnar innan solen kommer fram.

Logga in för att svara
#16556 Svar: Brasilien/Costa Rica/hawaii 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Santa Teresa, CR, bo hos italienarna på Wavetrotter hostel. Tror de tar 10-11 bucks natten, men ju längre du stannar, dessstu mindre behöver du betala. Typ bo en hel vecka får du en dag gratis.
Oslagbart kök, service och grymma kockar som gör käk till dig om du köper ingredienserna.
Fan vad jag vill tillbaka.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!