Facebook data

1
Hur gick det pa EM?
#16561 Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Tydligen sa skiter gordorna att oversatta till engelska. O SSA hemsida uppdaterades inte mer sedan alla var utslagna - men har har ni resultatet.

Classement par équipe :

1- Portugal 2 France 3 Espagne 4 Pays de Galles 5 Iles Anglo-Normandes 6 Allemagne 7 Italie 8 Angleterre 9 - Irlande 10 Pays Bas 11 Israël 12 Suisse 13 Suède 14 - Norvège

Ah, vi spoade nordbaggarna!

Logga in för att svara
#16577 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Ekläpp
graphgraph

Anmärkningsvärt är ju att en tysk , Marlon Lipke, kom på 3:e plats i open.
Vann t.o.m. över segraren Picon i ett tidigare heat.

Palmarès individuel :

Surf Ondine : 1- Pauline Ado (FRA) 2- Marie Pierre Abgrall (FRA) 3- Joana Rocha (POR) 4- Garazi Ortun (ESP)

Surf Open : 1- Mickael Picon (FRA) 2- Tim Boal (FRA) 3- MarlonLipke (ALL) 4- Ruben Gonzales (POR)

Bodyboard Ondine : 1- Héloïse Bourroux (FRA) 2- Eunate Aguirre (ESP) 3- Catarine Souza (POR) 4- Clare McGowan (ANG)

Bodyboard Open : 1- Hugo Pinheiro (POR) 2- Manuel Centeno (POR) 3- Marc Jucker (SUI) 4- Luis Benito (ESP)

Longboard : 1- Eliot Dudley (GAL) 2- Antoine Delpero (FRA) 3- Ben Skinner (IAN) 4- Jonathan Larcher (FRA)

Surf Senior : 1- Paulo Rodriguez (POR) 2- Mark Vaughan (GAL) 3- John Mc Carthy (IRL) 4- Scott Eastwood (IAN)

Surf Master : 1- Clayton Lidster (IAN) 2- Pedro Araujo (POR) 3- Chris Griffiths (GAL) 4- Jose Diaz (ESP) Surf Ondine : 1- Pauline Ado (FRA) 2- Marie Pierre Abgrall (FRA) 3- Joana Rocha (POR) 4- Garazi Ortun (ESP)

Surf Open : 1- Mickael Picon (FRA) 2- Tim Boal (FRA) 3- MarlonLipke (ALL) 4- Ruben Gonzales (POR)

Bodyboard Ondine : 1- Héloïse Bourroux (FRA) 2- Eunate Aguirre (ESP) 3- Catarine Souza (POR) 4- Clare McGowan (ANG)

Bodyboard Open : 1- Hugo Pinheiro (POR) 2- Manuel Centeno (POR) 3- Marc Jucker (SUI) 4- Luis Benito (ESP)

Longboard : 1- Eliot Dudley (GAL) 2- Antoine Delpero (FRA) 3- Ben Skinner (IAN) 4- Jonathan Larcher (FRA)

Surf Senior : 1- Paulo Rodriguez (POR) 2- Mark Vaughan (GAL) 3- John Mc Carthy (IRL) 4- Scott Eastwood (IAN)

Surf Master : 1- Clayton Lidster (IAN) 2- Pedro Araujo (POR) 3- Chris Griffiths (GAL) 4- Jose Diaz (ESP)

Bodysurf : 1- Jonathan Despergers 2- David Dubes 3- William Forgues 4- Frédéric David

Surf Tandem : 1- Rico et Sarah 2- Brian et Illa 3- Fred et Aurélie 4- Clément et Delia.

Logga in för att svara
#16582 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Ekläpp skrev:
Anmärkningsvärt är ju att en tysk , Marlon Lipke, kom på 3:e plats i open.
Vann t.o.m. över segraren Picon i ett tidigare heat. .

inte så konstigt. Marlon Lipke kom trea på world juniors i narrabeen -05. uppväxt i portugal om jag inte minns fel.

Logga in för att svara
#16589 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Ekläpp
graphgraph

Förstod att han lagt grunden till sitt surfande utomlands men visste inte några detaljer.. Tack Kman.

Logga in för att svara
#16590 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Trodde vi höll på att spöa Marocko, vart tog de vägen? Eller är det så att jag inte kan läsa franska trots mina tre års franskastudier på högstadiet med en lärarinna som alltid bar polotröja, högklackat och hade världens största bröst.

Logga in för att svara
#16591 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Willy skrev:
Trodde vi höll på att spöa Marocko, vart tog de vägen? Eller är det så att jag inte kan läsa franska trots mina tre års franskastudier på högstadiet med en lärarinna som alltid bar polotröja, högklackat och hade världens största bröst.

Willy : your concentration was obviously happered by the factors you yourself exemplified ......

Logga in för att svara
#16618 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

mrlau
graphgraph
Donerat Silver

Willy skrev:

marocko dök inte upp. inte heller danmark.

Logga in för att svara
#16628 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

sandshoe skrev:
Willy skrev:

marocko dök inte upp. inte heller danmark.

Marocko fick inte visum.... utan för EU och fransoserna ville inte släppa in dem, riktigt dåligt!

Logga in för att svara
#16629 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Didine blev basta Marocan..

Logga in för att svara
#16641 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Vad ska Marocko på EM att göra när de inte tillhör Europa?

Logga in för att svara
#16644 Svar: Hur gick det pa EM? 17 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ungefar lika otydligt som Israel ar med.

Menar hur manga ggr ser man samma nationer pa em i fotboll?

Ne det ska vara riktiga europeiska lander pa em som t.ex wales och kanaloarna..

Hmm kankse borde umstrukturera EM o ha regioner istallet. T.ex Nord Norge, Mellansverige kan skicka egna landslag?

Harlig borjan pa dagen med lite hjarngympa

KNIIIIP KMAN KNIIIIIP

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!