Facebook data

1
Gryningar på udden
#16695 Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Har alla stockholmssurfare gått i exil? Eller blivit morgontrötta? Eller slutat lusläsa prognoserna? Två dagar på raken har det varit löjligt cleant & drygt midjehögt i gryningen på udden (ok, imorse var man tvungen att vara där _väldigt_ tidigt men det var det värt).

Hade jag varit mer gangstastyle hade jag sagt big up to my homies STJ, Janis & Mat men nu säger jag fan vad kul att ni var med grabbar! Allra helst Matte som pallrat sig hit hela vägen från Oz...och stod för fin logi i bussen =)

Logga in för att svara
#16703 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

STJ
graphgraph

Big up homie!

Ja det var verkligen ruskigt fint. Midjehögt med stort plus första timmen.. stackars Matte som måste tillbaka till australien bara, fast det kanske går att hitta någon schysst våg där också..

Logga in för att svara
#16813 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Vart är alla Stockholms surfare mitt i Januari när det är 10 minus i luften, huvudhögt och off-shore vindar?

Logga in för att svara
#16820 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

STJ
graphgraph

hmmm.. ja det är en klurig fråga. Det kanske inte är alla som delar förkärleken att dra på sig en väldig massa neopren?

Logga in för att svara
#16821 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

STJ
graphgraph

Här var onsdag morgon också

Logga in för att svara
#16822 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

STJ
graphgraph

Logga in för att svara
#16827 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Damn, du hann före mig STJ! Vi kanske ska säga att bilderna är tagna av Mattias Sjöström, han ska ha cred för att han gick upp och fotade några vågor när vi inte kunde slita oss...

Logga in för att svara
#16828 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

STJ skrev:
hmmm.. ja det är en klurig fråga. Det kanske inte är alla som delar förkärleken att dra på sig en väldig massa neopren?

För de som undrar så visar bilden (som är från Väddö förra vintern när det var minusgrader & hård onshore) en typ av riverdancekampsportsliknande uppvärmningsövning som tagits fram av Vasastans bästa hjärnor & förfinats under åren. Kurser kan bokas hos både STJ och mig - det är inget man ska försöka sig på utan handledning. världsapromiss!

Foto: Mattias Sjöström (igen!)

Logga in för att svara
#16829 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

En sista bild från i onsdags (& en fortsättning på en av de ovanstående). STJ jagar läppen...

Logga in för att svara
#16861 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

såg jätte fin ut!!!

Logga in för att svara
#16866 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

nic skrev:
STJ skrev:

För de som undrar så visar bilden (som är från Väddö förra vintern när det var minusgrader & hård onshore) en typ av riverdancekampsportsliknande uppvärmningsövning som tagits fram av Vasastans bästa hjärnor & förfinats under åren. Kurser kan bokas hos både STJ och mig - det är inget man ska försöka sig på utan handledning. världsapromiss!

Foto: Mattias Sjöström (igen!)

Your moves are good, but can you match my Frog Ninja style?

Logga in för att svara
#16867 Svar: Gryningar på udden 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Niiiceee

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!