Facebook data

1
Costa Rica nu i Juli!
#16716 Costa Rica nu i Juli! 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

Scheike
graphgraph

Hejs Vejs!

Jag tänkte mig surfa och sippa en å annan Imperial runt Guanacaste från ca 7-28 juli. Tänkte kolla om någon annan svenne/svenna som tänkte befinna sig i området? Vore ju kul med lite sällsis i så fall. Släng iväg en line eller ett mail t mig!

Jag har varit där under juni/juli förut och då var det bäst väder och vågor i den regionen. Hann dock ej surfa mig mätt på vissa spots då pga större resesällskap. Lösa planer nu på att basera mig i tamarindo, mal pais, santa teresa eller liknande å antagligen hyra kärra. Nån som har bra spot tips? mottages tacksamt i så fall.

Aight,
Fridens flugsvampar!

Logga in för att svara
#16737 Svar: Costa Rica nu i Juli! 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Skall bli intressant att höra din story när du kommer hem igen, alla "här" säger att det tokregnar, medans localsen i Santa Teresa säger att det är först i september det börjar ösa ner.

Kan inte så många spots, snällare vågor i Playa Carmen, mellan Mal Pais och Santa Teresa, bästa brytet i Santa Teresa ligger lite längre ner efter Point Break Hotel, det finns en rätt tydlig kanal ut, över ett "stenrev" precis innan. Annars skall det tydligen finnas en point nära Playa Carmen om det blir större swell.

Have fun, Costa Rica är ett soft ställe!

Logga in för att svara
#16755 Svar: Costa Rica nu i Juli! 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

Scheike
graphgraph

Ja vafan, sist var det soligt varje dag runt Tamarindo. det var i juni/juli, det var ju regnigare i inlandet och på karibiska sidan. I Jaco och söderöver var det mer växlande molnighet men mer sol än moln. Det är ungefär så det beskrivs i LP oxå. Hann bara köra playa negra en bra dag då, avellanas likaså + missade helt witches, så det ska tas igen lite förhoppningsvis..

Logga in för att svara
#16764 Svar: Costa Rica nu i Juli! 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

elin
graphgraph

scheike!!!

Dra den 23 juli till den 12 aug så följer jag med! Jaaa! Annars får du smisk....i vanlig ordning! hahaha!

kraM!!
e.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!