Facebook data

1
Surfsällskap på Bali i Augusti sökes
#16959 Surfsällskap på Bali i Augusti sökes 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

Tja!

Jag är en 30-årig kille i Stockhom som tänkte surfa på och kring Bali mellan den 27/7 och den 21/8. Eftersom jag drar dit själv så vore det schysst med lite sällskap! Jag har varit på Bali och surfat tidigare ett par gånger och skulle nog klassa mig som något mellan bättre nybörjare/intermediate, dvs jag kommer nog att hålla till på de lite enklare ställena. Tänkte börja kring Kuta först, för att värma upp, med lite med dagstripper till kanske Cenggu och eventuellt Dreamland. Funderar på att joina ett surfcamp första veckan. Sedan tänkte jag dra till mitt favoritställe Gerupuk utanför Kuta på Lombok och hänga där ett tag. Om det är någon som känner för att haka på så hör gärna av dig!

/Danne

Logga in för att svara
#17020 Svar: Surfsällskap på Bali i Augusti sökes 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

evilmatt
graphgraph

Tjena

Jag kommer till bali den 1 augusti och kommer vara där till den 23 eller nåt sånt. Jag hade tänkt att åka upp till Medewi några dar och sen efter det vet jag inte riktigt. Blivit rekommenderad Medewi av en polare som varit där ett par gånget. Soft point att värma upp på hoppas jag.

Låter på din beskrivning som om vi är på ungefär samma nivå. Vore ju kanon att haka på sen och åka till Lombok, är riktigt sugen på det.

Mattias

Logga in för att svara
#17161 Svar: Surfsällskap på Bali i Augusti sökes 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

Låter bra! Jag kommer att vara där den 1:a Augusti så det är ju bara att mötas upp där. Medewi har jag inte varit vid, men det verkar som ett bra ställe, och med lite tur så är det inte så mycket folk där heller. Lombok är bra, där hänger jag gärna ett tag. Vi kan ju höras av innan.

/Danne

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!