Facebook data

1
Biarritz ?
#16997 Biarritz ? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Tinan
graphgraph

Någon som vet om man borde fara som extremnybörjare till Biarritz i Frankrike?
Tänkte sticka iväg i höst/vinter någon gång är så himla sugen nu alltså.

NÅN SOM VART DÄR ? =) Vet om det är svindyrt eller hur det är..

Logga in för att svara
#16998 Svar: Biarritz ? 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

www.wannasurf.com/spot/Europe/France/Landes/La_Nord/photo/viewphoto.php3?photoaction=one&photoid=15158

Här har du ett ställe som jag tror kommer passa dig jättebra! Försök hitta en så snabb och kraftfull våg som möjligt, då det som nybörjare kan vara svårt att få fart tillräckligt på en våg som bryter långsammare. Lycka till !!

Logga in för att svara
#16999 Svar: Biarritz ? 17 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

På höst o vintern e det ganska kallt i vattnet, bara så du vet.. Kolla upp med surfakademin ( ligger mitt i city ) eller Friends of aloha ( Billigaste campingen för svenska surfare.. De har även brädor o dräkter m.m.
Lycka till......

Logga in för att svara
#17000 Svar: Biarritz ? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

miguel angel
graphgraph

måste hålla med swingkid surfakademin e grym var där och surfa med dom och jag var extren nybörjare när jag åkte till dom och efter en vecka så kunde jag ta mina egna vågor och nu kan jag åka var jag vill själv....grymma instruktörer hur sjysta som hellst....

walk good miguel angel

Logga in för att svara
#17101 Svar: Biarritz ? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Biarritz är schysst. Det finns rätt många bryt att välja på, iaf om man har bil. Tror vi betalade ca 100kr natten förra året på en camping där. Du kan även kolla upp anglet, det ligger precis norr om biarritz men väldigt nära. Där finns oxå måna stränder och några surfbutiker mm.

Lycka till.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!