Facebook data

1
Hetast just nu på Surfsverige
#17227 Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Just nu är det inne att bilda kontakter, hitta surfpolare till olika ställen + att det är många nya talanger som vill ha tips på hur man surfar o så. Bara en reflektion.

Iblant är det ju inne att bråka o debattera istället.

Logga in för att svara
#17228 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Bråka gör vi nästa vecka..

Logga in för att svara
#17229 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

svalast: debatt om kvinnoförnedring

Logga in för att svara
#17240 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

sverre skrev:
svalast: debatt om kvinnoförnedring Va fan menar du med de din jävla hora...

Logga in för att svara
#17241 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Mer tjejer i linup! Var inte dum (okej du är dummarre än stock Sverre, men...) Gör inte detta till en könsfrågra...

Tjejerl kvinnor, är alltid välkomna! Om de inte kan regler, då lär vi dem på ett snällt humant sätt. Få inte motsatta könet att tveka att surfa i Sverige. Vi kan kommuicera utan dig Sverre.

Sök upp mig nästa gång, jag är inte direkt onsynlig, gubben som inte kan surfa med kombin....

Logga in för att svara
#17246 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

Sök upp mig nästa gång, jag är inte direkt onsynlig, gubben som inte kan surfa med kombin....[/quote]

nog såg jag dig ta någon våg förra torsdagen...

Logga in för att svara
#17247 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

Sök upp mig nästa gång, jag är inte direkt onsynlig, gubben som inte kan surfa med kombin....[/quote]

nog såg jag dig ta någon våg förra torsdagen...

Logga in för att svara
#17281 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Mer tjejer i linup! Var inte dum (okej du är dummarre än stock Sverre, men...) Gör inte detta till en könsfrågra...

Tjejerl kvinnor, är alltid välkomna! Om de inte kan regler, då lär vi dem på ett snällt humant sätt. Få inte motsatta könet att tveka att surfa i Sverige. Vi kan kommuicera utan dig Sverre.

Sök upp mig nästa gång, jag är inte direkt onsynlig, gubben som inte kan surfa med kombin....

Hmm... Har funderat lite på om du med mig behagar skämta "gör inte detta till en könsfråga" eller... koko!
Jag syftar bara på den tid som var då c och andra vände o vred allt så det verkade som att alla var kvinnohatare och kvinnoförtryckare på forumet. Då gjordes allt till en könsfråga, vilket du har gjort nu av mitt inlägg där jag bara konstaterade rådande läge.

Det var ett roligt skämt men dina kommentarer "vi kan kommuicera utan dig Sverre" får mig att tro att du ändå inte skämtar...

"Sök upp mig nästa gång" Ähh? Ok? Behöver du beskydd eller?

Logga in för att svara
#17290 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Först: Jag är hetast på surfsverige. Tyvärr måste jag i alla lägen hålla med Sverre eftersom jag är medlem i BOS boys men nu är jag kluven. Daniel verkar ju vara en cool kille varför jag inte gillar din nedlåtande attityd mot honom Sverre (sen träffar jag ju på Daniel i Åsa, fastän jag inte pratat med honom. Kanske ger han mig stryk om jag inte tar avstånd från Sverres påhopp...eh.. kan folk läsa det man skriver inom paranteser eller är det bara mina egna tankar som kommer fram inom dess ram... hm.... kanske syns det i alla fall, bäst att sluta tänka). Funderar allvarlig på att släppa din identitet Sverre, många skulle genast veta vem du var, särskilt de av oss som åker skate. Kanske ska du ge mig lite mer ledigt från dina vidriga uppdrag Gudfader, annars är din imunitet snart ett minne blott.!

Logga in för att svara
#17291 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Sverre ringde just!!!! Jag tar fullständigt avstånd från föregående inlägg. Daniel hotade mig med pistol då jag skrev inlägget men han har nu gått. Sverre förlåt! Han tvingade mig till att låtsas att du skulle kunna vara nån annan än Sverker Johansson. Antagligen tänkte Daniel likt Satan att det bästa sättet att få folk inte ska tro på någon är att få människor att tro att personen inte alls finns. Förlåt än en gång Gudfader. Jag tar givetvis det straff du ger mig....

Logga in för att svara
#17332 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

ni är helt galna!

Logga in för att svara
#17393 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Daniel skrev:

ska bli ah nu blir jag fan nervös, vill ni guys inte ha tjejer i vattnet?! aja, ni slipper inte mig i alla fall, synd peace

Logga in för att svara
#17395 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

som senior medlem i bos måste jag nog förorda att sverre får vara en obenämnd gudfader så )änge som han behagar. om det är någon som vill ge dig stryk adamski, så ställer jag o rat upp som beskydd. vi stänger även med glädje av den som paddlar in på en bos broder.

för övrigt kan nämnas att det är crapsurf nu i anglet, och att det suger mer än tidigare att surfa utan svensk stoke.. problemet när man åker med fru o barn..

hookar gärna upp med nån stokad surfare, om nån är intresserad..

Logga in för att svara
#17410 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hej!

Jag verkligen avskyr att blanda mig i debatter som på något sätt blandas med könsfrågor (om ens lite men ändå), men måste ändå uttala mig (o lite debattsugen e man ju alltid...). Tror inte att du Sverre är någon kvinnohatrae eller så, däremot var du inte svår att blanda dig i debattten när den var som hetast och använde dig av väldigt mycket trippelironi (hoppas jag att det var) som inte uppfftades av vissa medlemmar och som därför troddes vara kvinnohat.

Själv var jag nära att tro det tills jag själv använde det på dig och det resulterade i att du skrattade. därav vet jag att du använde dig av ironi, väldigt brittisk sådan också, svår att uppfatta...Vet ni att männinskan lär sig att förstå ironi så sent som vid tretton års ålder och att i vissa kulturer så existerar knappt ironin? vissa länder har så utvecklad ironi att om man inte är bekant med kulturen kan det bli svåra kulturkrockar att man tom. varit nära krig? är du från ett sådant land må tro Sverris?

MVH etnologen G

Logga in för att svara
#17417 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

JAG HATAR ALLA!!

Logga in för att svara
#17420 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hatar oxå alla Rattis (tar mig friheten att suffixa dig), men för att överleva låtsas jag gilla alla o verkar intresserad av vad folk har att säga o olika debatter, lägger mig i och verkar smart och belevad. människan är flockdjur o utan flocket dör den, antingen fysisk eller psykiskt.

MVH amatöretnologen GZ

Logga in för att svara
#17430 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Terry Pratchet:
"Människor som säger att de inte behöver andra människor behöver andra människor för att veta att de är den sortens människor som inte behöver andra människor".

Den svåraste filosofiska frågan är dock vad detta har med något att göra? Och vad är Ironi GZaa? Har det nåt med metaller att göra?

MVH proffsantropologen

Logga in för att svara
#17431 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

GZaa skrev:
hej!

vissa kulturer så existerar knappt ironin? vissa länder har så utvecklad ironi att om man inte är bekant med kulturen kan det bli svåra kulturkrockar att man tom. varit nära krig? är du från ett sådant land må tro Sverris?

MVH etnologen G

Man behöver inte ens gå utomlands för att se stora kulturskillnader om man tar sig friheten att generalisera lite. West vs East: Götet vs 08: En göteborgare kan inte vara dryg och en stockholmare kan inte vara tyken.

Logga in för att svara
#17432 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Känns väldigt tryggt att ha BOIS som stöd i svåra tider. Tack för påminnelsen Johan! Tror bestämt att BOIS borde köra ett gemensammt surfsession nån gång.

Logga in för att svara
#17436 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

I'm in...

Logga in för att svara
#17438 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hmm..en svår fråga att ställa för en amatörantropolog/etnolog..jag låter det vara öppet för diskussion. Jag behöver endast min lilla mamma.

GZ

Logga in för att svara
#17444 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Vi kan väl börja med att ironi funkar dåligt på Internet, därav föddes smilyen, för att få med ett tonfall, text är hård, barn är mjuka, nej nu spårade jag ur. Oavsett, det är _extremt_ lätt att bli missförstådd och att tonen verkar fel...

Frågar du mig, så är ironi och sarkasm utan kännedom om den som skriver, eller smileys, rätt värdelös, på Internet i textform, om det då inte är uppenbart.

PS. Det är medvetet utan smileys jag postar detta. DS.

Logga in för att svara
#17458 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

hehe

Logga in för att svara
#17477 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Vi kan väl börja med att ironi funkar dåligt på Internet, därav föddes smilyen, för att få med ett tonfall, text är hård, barn är mjuka, nej nu spårade jag ur. Oavsett, det är _extremt_ lätt att bli missförstådd och att tonen verkar fel...

Frågar du mig, så är ironi och sarkasm utan kännedom om den som skriver, eller smileys, rätt värdelös, på Internet i textform, om det då inte är uppenbart.

PS. Det är medvetet utan smileys jag postar detta. DS.

Jag tycker inte om ditt tonfall här Daniel. Det känns hårt, jättehårt!
Eftersom du medvetet inte har lagt in någon smily så är det väl de facto hårt också.
Min personliga åsikt är att den bästa ironin är den som ingen förstår utom en själv, så kan man sitta o skratta lite för sig själv framför datorn, att bara jag själv förstod, Ha ha ha.

Logga in för att svara
#17478 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

tja!

otroligt uttråkad efter hemkomnsten till regniga svedala där det är platt platt platt o regn regn regn....då hänger jag här som mest. Passar på att fråga mina kära trådkamarater om ni haft konstiga surfdrömmar (detta kan uppfattas lite så där dubbeltvidig så jag slänger in en smileyB) ) så där ja nu kan vi fortsätta eftersom folk vet /tror/hoppas att man är ironisk (sorry Daniel ,en det går ju inte annars...!).

Jurå inatt hade jag en konstig surfdröm. Jag drömde att jag var gift med Zlatan. Jag o Zlattis stack på surfsemster o där blev Zlatan så hookad av surfing att han slutade att spela i landslaget och skulle satsa helhjärtat på surf. Fotbollsintresserad som man är försökte jag få Zlattis att börja igen, men okcså mycket beroende på att jag av alla blev anklagad som "Yoko Ono" som hade fått zlatan att sluta spela o på så sätt splittrad landslaget och berövat dem på en av deras bästa spelare o samtidigt hela Sverige. alla hatade mig, sen spårade drömmen ut i annat men det behöver vi inte ta här...
Så där jag nu fick jag till sköjsmiley så att ni kan spekulera i hur drömmen slutade, beroende på hur ni uppfattar blinkande smileysars betydelse.

nu till frågan. Harni haft några knasiga surfdrömmar?

GZ

Logga in för att svara
#17482 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

O ja!
En gång drömde jag att jag drömde om surfing. När jag förstod att jag drömde om surfing bestämde jag mig för att vakna (i drömmen) också sprang jag ned till stranden o rippade som fan. Jag tyckte det var konstigt att jag surfade så jävla grymt, Occy o Slater med flera talade i intervjuer om att Sverre låg bra till för att ta hem hela touren. Jag minns att jag tyckte det var konstigt att det här var verkligheten och att den var bättre än drömmen. Men när jag tänkte att det var konstigt så insåg jag att jag drömde och vaknade,( men jag vaknade i drömen igen) och befann mig med Birgitta Dahl i sängen. Vi nyttjade älskog a la Doggy style...

Sen vaknade jag i ett tält i Oz och drack en kopp kaffe.

Logga in för att svara
#17490 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#84946 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

adamski skrev:
Sverre ringde just!!!! Jag tar fullständigt avstånd från föregående inlägg. Daniel hotade mig med pistol då jag skrev inlägget men han har nu gått. Sverre förlåt! Han tvingade mig till att låtsas att du skulle kunna vara nån annan än Sverker Johansson. Antagligen tänkte Daniel likt Satan att det bästa sättet att få folk inte ska tro på någon är att få människor att tro att personen inte alls finns. Förlåt än en gång Gudfader. Jag tar givetvis det straff du ger mig....

Logga in för att svara
#84951 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
ni är helt galna!

nopp,
har bara varit inlagd på psyket 2 ggr i hela mitt liv

IN YOUR FACE Daniel!!!

Logga in för att svara
#84952 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
ironi i Bollywood

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=fr&code=0957138cf9732bd0e59fa880076d0dbf

moooouuuuuu hahahahahahahahaaaaa!!!

hahaha jag skrattar åt mina egna gamla skämt...

Logga in för att svara
#85024 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Daniel skrev:
[quote]Mer tjejer i linup!

quote]

Halla jag vill INTE ha fler tjejer i lineup bah!
So far har jag nastan alltid varit ensam tjej i lineupen och det enda man far e gratis tips och lektioner, blir erbjuden set vagor (fastan han som erbjod en var i battre position), far komplimang for nice dropins.
borja inte surfa hihi

Logga in för att svara
#85029 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja men det är väl för att du är en HET surfbrud då, om det börjar surfa massa oheta brudar så kommer du ändå vinna konkurrensen om gunsten

och Daniel,
När du behandlar tjejer som små ömma dockor som ska handhas humant och varsamt, och att VI ska lära DOM.... eh.... hahahahahaahah HAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!

Ditt inlägg är så jävla klockrent skönt för du lyckas med bdriften att vara både
Gentleman och Mansgris på samma gång!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!1

Logga in för att svara
#85032 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag tycker att det är bland det mest irriterande som finns när grabbar och gubbar kommer med "tips" i surfet... Och det är kanske så att man får extra mycket "tips" om man är tjej. Jag går ut för att surfa, koppla av och ha roligt, tips kan jag ta från mina närmaste surfpolare, annars vill jag surfa ifred! Eller ge alla kommentarer till Elinn.

Logga in för att svara
#85057 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

vaaa??! hur kan du inte vilja ha rad fran gubbar? dom ar ju hur grymma som helst.
Dom rippade ju innan man kunde krypa.

Ahh inte vara irriterad nar man surfar det suger ju... orka lagga energi pa att bli irriterad for ingenting.
Dessutom taskigt att bli irriterad pa nan som menar val? eeeh

Logga in för att svara
#85058 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

En gang for lange sen kom jag en hel timme fortidigt till bussen till mitt jobb for att jag hade glomt att stalla om till fucking sommartid. Orkade inte ga hem heller sa ja la mig pa banken och sov.

Sa kom en gammal farbror forbi och stannade framfor mig. Han stirrade pa mig i typ 5 min.
Jag vander mig om och forstter att sova samtidigt som jag tankte "Va fan vill du gubbjavel, jag vill ligga har i fred!)
Men sa kom gubben tillbaka, och sa klart tankte jag "Vafan vill du nu da?"
Stackars farbror hade gatt och kopt frukt till mig. Och det forsta jag gor ar att frasa "eeh nej tack! ser jag ut som en uteliggare eller?"

Shiit va jag angrar att jag var sa dryg. Vafan.. han hade val sakert ratt, jag sag val ut som en hungrig stackars uteliggare. Egentligen skulle man ha tackat och tagit emot. Gett honom en komplimang for att han ar sa omtanksam. Usch pa mig! onodig pride som inte skapar en battre varld...
(var i for sig bara en liten fjortis vid det laget)

Men nu har jag lart mig en laxa! Aldrig vara irriterad pa folk som bara menar val

Logga in för att svara
#85059 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

assa.. formodligen sa ger folk en tips for att de ser att man gor nat fel...
De flesta valjer sakert att knipa kaft samtidigt som de tanker "shiit va hon suger, hon kan inte ens surfa, haha" Men vissa ar sa snalla och omtanksama och valjer istallet att ge "tips". Hur schyst ar inte det?

Ändrat av elinn
Logga in för att svara
#85060 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nja... vissa kanske, men förstår du inte varför brudar får mer tips av duktiga surfare än andra typ backpackers killar i sina nya surfshorts?

tror du att det är för att va snälla, ok fair enough,

men varför tror du att dom vill va mer snälla mot dig än backpackerskillen... ja just det

korrecto! För dina bröst and your ass !! :-D

Logga in för att svara
#85065 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

sverre skrev:
nja... vissa kanske, men förstår du inte varför brudar får mer tips av duktiga surfare än andra typ backpackers killar i sina nya surfshorts?

tror du att det är för att va snälla, ok fair enough,

men varför tror du att dom vill va mer snälla mot dig än backpackerskillen... ja just det

korrecto! För dina bröst and your ass !! :-D

haha amenshit assa!!

Vad spelar det for roll? Lat saga att det sager klick och de tar en aftersurf drink. Well good on him!
Vilken javla tur da att han gav henne tips! Happy ending bah!

Logga in för att svara
#85069 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ja men om det är massa fula killar som det absolut inte kommer säga klick för,
då kanske tjejen känner sig som ett offer på savannen bland hungriga lejon, rovdjuren attackerar lömskt, heheheheee

Logga in för att svara
#85071 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jamen shit elinn, så du jämför en gubbe med äpplen (eller päron vad det nu var) med någon som vill impa i surfet? Om du taggar ner lite så kommer säkert surfingen att bli ännu roligare!

Logga in för att svara
#85073 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Damer med klös i!
Jag har ett tips till er...

Logga in för att svara
#85074 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

sverre skrev:
ja men om det är massa fula killar som det absolut inte kommer säga klick för,
då kanske tjejen känner sig som ett offer på savannen bland hungriga lejon, rovdjuren attackerar lömskt, heheheheee

amen fan sa negativt da.. varfor skulle man se sig som ett offer..
se det som en valgorenhet vafan
lr good kharma

Logga in för att svara
#85075 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Hea skrev:
Jamen shit elinn, så du jämför en gubbe med äpplen (eller päron vad det nu var) med någon som vill impa i surfet? Om du taggar ner lite så kommer säkert surfingen att bli ännu roligare!

shit nu fick jag kortslutning, fattar ingenting ....
trodde att det var du som blev irriterad over grabbar och gubbar som ger dig tips. Hmmm antar att det inte ar sa roligt att surfa nar man ar IRRiterad? hmm
Visst haru ratt att vara irriterad, men oftast sa medfor irriterade surfare bad vibes vilket inte ar sa roligt. Sa det kanske blir ANNU roligare for mig om dU taggar ned eller? hehe ouch

Jag skulle aldrig heller bli irriterad pa nan som forsoker impa, det e bara gullit ju

Ändrat av elinn
Logga in för att svara
#85076 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Esta skrev:
Damer med klös i!
Jag har ett tips till er...

bring it on Old man! Gubbar som surfar ger mig hopp

Logga in för att svara
#85077 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Hur man impar på damerna... eller åtminstone blir ihågkommen.

Logga in för att svara
#85078 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

naamen are inte sverre?!! sa gullit da

Logga in för att svara
#85079 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Har inte han ölmage numera?

Logga in för att svara
#85082 Svar: Hetast just nu på Surfsverige 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

För att återgå till rubriken "Hetast just nu på surfsverige" så anser jag det LÄTT vara Elinn och Hea!!!! :-D

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!