|
#17258 |
översvämning 17 år, 10 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Var nere och surfade i skåne igår kväll. stort, cleant och endast en kiwi i vattnet på slutet. vart är alla skåningar?? Tog mig dock tre timmar att köra de tio mil hem på grund av alla avstängda vägar och allt jävla regnhelvete... men det var det värt.
bara att invänta kulingen nu. eller vad säger du swingen?
|
|
|
|
|
#17263 |
Svar: översvämning 17 år, 10 månader sen |
Stoke: 15 |
|
Vart i Skåne var du öst eller väst
|
|
|
|
|
#17267 |
|
västra skåne.. ute på halvön
|
|
|
|
|
#17268 |
Stoke: 3 |
|
Surfade själv där på e.m. kanonbra. Ännu bättre på söndag...
|
|
|
|
|
#17269 |
Stoke: 2 |
|
Ja, jävla översvämning. Det tog 2 timmar o 45 minuter att nå Mölle från Malmö. Så vi missade det bästa, men det rullade in lite små clean våger mot mörkrets infall iaf.
Håller tummarna för helgen, någon som vet hur översvämningarna har drabbat Ösrterlen, är det lugnt eller är det samma kaos där?
|
|
|
|
|
#17271 |
Stoke: 15 |
|
"Det råder stora trafikstörningar på både E6 och E22. Yttre ringvägen som går runt Malmö är också mycket hårt drabbad, vilket gör det svårt att ta sig in till centrala Malmö..
Det myckna regnandet har inneburit stora vattensamlingar och översvämningar i södra Sverige. Väg 107 vid Ängelholm är helt avstängd." Källa GP.se
Ajaj
|
|
|
|
|
#17277 |
Stoke: 2 |
|
jonis skrev:
Var nere och surfade i skåne igår kväll. stort, cleant och endast en kiwi i vattnet på slutet. vart är alla skåningar?? Tog mig dock tre timmar att köra de tio mil hem på grund av alla avstängda vägar och allt jävla regnhelvete... men det var det värt.
bara att invänta kulingen nu. eller vad säger du swingen?
Du var två timmar sen ner också....
|
|
|
|
|
#17283 |
|
det tror jag inte. föredrar att surfa vindstilla cleana vågor istället för hällregn och 15 m/s.. men vad vet jag det kanske var cleant innan jag kom...daaahhh
|
|
|
|
|