Tjena Freddan! Jo jag har en sån i storlek 6'0"x 20"x 2 1/2" och min flickvän en likadan fast i 6'2". Bor du i närheten av Gbg eller Varberg så får du gärna kika på dom och testa om det finns tillfälle. Jag är 183cm och 80kg. Grymt lättpaddlad bräda! Med den storleken jag har kan jag paddla ut vanliga shortboards med lätthet samtidigt som den inte känns för stor och klumpig!
Diverse shapas ju i Australien men har nyligen startat produktion i England också. Dock är det inte deras master shaper Dave Verral som gör jobbet där så jag kan inte uttala mig om hur resultatet blir eftersom alla mina Diverse är från Oz. Om du är sugen på att beställa en Diverse från England så kan jag hjälpa dig i sammarbete med Fahlén Surfcenter. I så fall blir du vår försökskanin. Om vi kan få fler beställningar så kan vi få ner priset på frakten. Ge mig din mailadress så kan jag maila lite mer info.
Ps. Diverse Stealth är också en grym bräda när det är lite vassare förhållanden här hemma i Sverige (sista bilden).
Mullet
Mullet
Stealth