Facebook data

1
Stanna hemma i helgen, inget surf!!!
#17318 Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Det kommer vara platt hela kusten speciellt runt Skåne o i Varberg.. Så stanna hemma!!!

1. Hallands Väderö-Nidingen
Fredag kväll
Väst, 5-9 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 20%
Natten till Lördag
Väst, 6-10 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 30%
Lördag förmiddag
Väst, 10-14 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 90%
Lördag eftermiddag
Väst, 11-15 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 99%

Flerdygnsprognos
Söndag
Väst, 12-16 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s
Måndag
Väst, 12-16 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s
Tisdag
Väst, 9-13 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s

Østersøen og indre danske farvande
Søndag
Omkring vest, 8 til 13 m/s, stedvis op til kuling, 15 m/s.

Mandag, tirsdag og onsdag
Omkring vest, 8 til 13 m/s, langsomt drejende sydvest og aftagende, 5 til 10 m/s.

Stay home!!

Logga in för att svara
#17319 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Kul att du är stoked kid, men fattar inte vad du sysslar med.

Logga in för att svara
#17325 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

jonis
graphgraph

skönt att se lite stoke...

Logga in för att svara
#17327 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

maddot
graphgraph

Jag tror också det blir kass.
Ska sitta hemma o käka chips...

Logga in för att svara
#17328 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Ja, jag med, ska käka wasaknäcke och kolla på Live Earth. Tokyo verkar ju ha mycket bra band att erbjuda.

Logga in för att svara
#17329 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Häruppe finns det hur ycket surf som helst grabbarB)

Logga in för att svara
#17336 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Själv tänker jag nog dra till KB och käka sillburgare, kanske kanske händer att jag tar med brädan i fall att...

Logga in för att svara
#17340 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Känn ironin shark feeder

Logga in för att svara
#17341 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

För att slippa jobbiga svar så kanske jag ska säga att jag inte syftar på ironin i hans Heading utan på folk som säger.....-Vafan säger han att det är surf för? -Det kommer var hundra pers i line up!

Är man surfare och det blåser då VET man att det är surf! Däri ligger själva ironin....

Logga in för att svara
#17344 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Om alla vet så ger det ju ingenting att skriva men alla vet inte.
Har varit liknande inlägg tidigare och de har lett till kaos på vissa ställen så jag tycker det är fel att skriva ut namn, lägga ut prognoser varje dag mm. Det blir inte bättre för att det är fler folk i vattnet..

Logga in för att svara
#17345 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

maddot skrev:
Jag tror också det blir kass.
Ska sitta hemma o käka chips...

Jag har precis ätit ostbågar nu. Det var gott.

Logga in för att svara
#17346 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

ähh Lars, vafan.. Jag surfade Kåsa idag helt själv i 1 timme, inte käft i närheten.. Hade varit trevligt med lite sällskap... Ända stället jag har haft problem med crowds e Åsa o Torö. Ligger det 50 per i så är det bara ca 5 som kan surfa så det e ju bara att plocka o ha kul.... Kanske dom i skåne har det jobbigt med crowds men det har ju mkt med danskarna att göra
Surfa o ha kul..!!!!

Logga in för att svara
#17349 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Gött att du fick surfa! Självklart är det roligare att surfa med nåra polare än ensam men ibland kan det bli för mycket..

Logga in för att svara
#17350 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Exakt. Iblant kan det bli för mycket. Jag åt för mycket ostbågar förut, jag mådde lite illa av det. Men nu är det ok igen.

Logga in för att svara
#17354 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

jonis
graphgraph

det kan jag tänka mig att du gjorde sverre... du sitter väl mest vid datorn du och luktar gammal ost... ähh stick.

Logga in för att svara
#17357 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jonis skrev:
du och luktar gammal ost... ähh stick.

hmmm.... ok... Du har precis lyckats få en roll i min nya film. Grattis!

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=fr&code=678a710172bb33cf1f7bc2be8db59bc0

Logga in för att svara
#17362 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Hahaha....sverre fick dig jonis....du blev just bitchslappad av en ostbågsätande medelålders tok!
Och till Lars.....skojar du eller? Hur tänker du när du säger att surfare inte vet när det är surf? Det blåste för fan 15 m/s längs hela kusten från klockan 19 igår....märker man inte sånt. Okej att det är många newbies som inte har någon koll, men om man lyssnar på alla här på surfsverige så sitter ju alla och dräglar över dmi och liknande en vecka i förväg....som tur var har jag jonis, så jag slipper kolla det....han gör det åt mig. Tjipp

Logga in för att svara
#17388 Svar: Stanna hemma i helgen, inget surf!!! 17 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Har aldrig träffat nån som älskar ostbågar lika mycket som dig Sverre. Okänsligt av Jonis att dissa ditt andliga ostbågsätande. Själv har jag lärt mig att man inte ska ha med 3 liter vin när man ska sova i bilen för att kunna surfa tidigt. Tristessen gjorde mig lite väl törstig. Tog mig 2 timmars "surf " för att bli rapp nog att surfa ordentligt. Tror inte det hjälpte att dricka vin till smörgåsen innan jag gick i vattnet heller. Men skit i samma när man är så jävla snygg.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!