Facebook data

1
Stand-Up Paddle Board Event i Varberg
#17580 Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

platypus
graphgraph

Plocka ner den bifogade filen för mer information!

Logga in för att svara
#17587 Svar: STAND-UP PADDLE BOARD EVENT I VARBERG!!! 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Blir nog lika coolt och kul för surfsporten som Monoskiin var för skidsporten!

våga inte komma dragandes med en sådan på surfställen när det går att surfa, håll de grejerna till wind och kitesurf spotsen.

eller möjligtvis till nån gudsförgäten älv i norrlands inland där timmerflottning fortfarande är ett dagsverke för många. Där kan man paddla med dem.

Logga in för att svara
#17589 Svar: STAND-UP PADDLE BOARD EVENT I VARBERG!!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Sounds fun, great opportunity to try the paddle before ordering one. I'll try to come down. Yeah, Sverre I agree that you shouldn't rock up to Åsa, Kåsa or other known crowded spot with one of those monster boards. Prolly end up killing someone! Träslövsläge is perfect., however

Logga in för att svara
#17714 Svar: STAND-UP PADDLE BOARD EVENT I VARBERG!!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

evilewe
graphgraph

Jag kommer och provar! Kanonkul event. Vill köpa en.
Sverre. Tar med en burk mask till dig så du kan meta från en SUP-bräda.
Finns många ställen som är osurfade som funkar med SUP!!! Nu breddas sporten.

Gött!

Logga in för att svara
#18137 Svar: STAND-UP PADDLE BOARD EVENT I VARBERG!!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

platypus
graphgraph

Nu är det bara några dagar kvar!

Jag hoppas att så många som möjligt kommer, det kan till och med för surfare vara bra att kunna lite HLR.

Logga in för att svara
#18142 Svar: STAND-UP PADDLE BOARD EVENT I VARBERG!!! 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

evilewe skrev:

Jag kommer och provar! Kanonkul event. Vill köpa en.
Sverre. Tar med en burk mask till dig så du kan meta från en SUP-bräda.
Finns många ställen som är osurfade som funkar med SUP!!! Nu breddas sporten.

Gött!

Du kanske kan hitta en monoski på tradera också om du har tur

Logga in för att svara
#18146 Svar: STAND-UP PADDLE BOARD EVENT I VARBERG!!! 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

platypus skrev:
surfare vara bra att kunna lite HLR.

Sant, sant!

Logga in för att svara
#18212 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Fett kul! Här i Australien ser man ganska ofta Occy o dom andra grabbarna på stand up paddle boards när storleken på vågorna droppar på Snapper Rocks! Och över allt jag surfat ser man folk på dessa brädor. Önskar nästan man vore hemma nu när ni drar igång ett sånt coolt event! Keep up the good work!

Logga in för att svara
#18218 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

gson skrev:
Fett kul! Här i Australien ser man ganska ofta Occy o dom andra grabbarna på stand up paddle boards när storleken på vågorna droppar på Snapper Rocks! Och över allt jag surfat ser man folk på dessa brädor. Önskar nästan man vore hemma nu när ni drar igång ett sånt coolt event! Keep up the good work!

Thats just fucking bull! Och om det är sant så börjar man ju för fan undra... KOKO?

Logga in för att svara
#18324 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Tack för kul event!

Brädor till alla och vad jag kan bedömma idealiska förhållanden för SUP för att vara Svedala. Mycket garv på vattnet.

Logga in för att svara
#18341 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Har knäna och fötterna läkt? Tack för lånet av balsabrädan.

Tusen till Hanrik för ett kul event!

Per

Logga in för att svara
#18345 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Per skrev:
Har knäna och fötterna läkt? Tack för lånet av balsabrädan.

Tusen till Hanrik för ett kul event!

Per

No problemo!

Tog själv en sväng på den sedan.

Nu skall jag gå och marinera tårna i jod. Hade han grovsalt i vaxxet????

Logga in för att svara
#18411 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gustaf
graphgraph

Måste bara kolla om någon har koll på det här problemet.

Vad händer när det står 10 st paddelbrädkillar 10-20 m utanför den vanliga longboard lineupen?

Paddlebrädorna är rätt snabba och tar alla vågor om dom skulle vara några stycken. Än så länge har jag bara haft en till två i samma lineup och de stod ju så klart upp först. Men i och med deras "höga" utsikt var de väldigt snabba att se vart vågen skulle komma så det var riktigt enkelt för dom att vara i "bästa position" på alla vågor de ville ha.

Vem har egentligen rätt till vågen? Hur är det med båtar, kanoter osv?

Logga in för att svara
#18416 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Intressant fråga, kanske borde lösa den mellan longboardare och shortbordare först? Generellt så är det nog ett marg. problem i Sverige, eftersom det blåser ganska rejält för att skapa surfbara vågor för shortboardare, då går inte SUP:arna ut, eller?

Logga in för att svara
#18417 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Gustaf
graphgraph

Plötsligt kommer longboardarna börja klaga på att dom inte får några vågor kanske

Logga in för att svara
#18421 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Några pix från eventet nu på www.alohaphoto.nu (blog sidan)

/Mat

Logga in för att svara
#18426 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Falle
graphgraph

Tack för all positiv respons!!!! En kille som provade (Gunnar) ringde tidigt på min mobil på söndags morgon och hade inte kunnat sova pga att blev helt tagen av SUP! Han har en nu.
Hallands Nyheter har halvsida om eventet idag och Varbergs Posten publiserar på onsdag.
Kommer definitivt att göra fler samarbeten med Livräddarna framöver. Säljer de begagnade brädorna för 8500kr/st. Har 4 kvar, först till kvarn.
Tack till Gustaf Cavalli, Mathieu Turries, Per Tjernström och alla som provade på.

Gurra; se
www.c4waterman.com/index.php?option=com_content&task=view&id=72&Itemid=25

Logga in för att svara
#18427 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

O JA! Tyckte Gunnar att det var så himla roligt!

O bara 8500kr! Jag måste skynda mig o köpa!!!!

Logga in för att svara
#18429 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

sverre skrev:

Bekymra dig inte, "Sverre".

För min del behöver du inte ha någon brådska alls....

Logga in för att svara
#18441 Svar: Stand-Up Paddle Board Event i Varberg 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nekons skrev:
sverre skrev:

Bekymra dig inte, "Sverre".

För min del behöver du inte ha någon brådska alls....

OK! Lägger du ut för mig så länge eller?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!