Facebook data

1
Vandrarhem i San Sebastian?
#17599 Vandrarhem i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Hej!
Kommer vara nere i San Sebastian några dagar innan skolan börjar där i början av september. Har inget boende än och funderar på om någon har tips på var jag kan bo till en början? Vill bo så billigt som möjligt! Tack på förhand!
/Jonatan

Logga in för att svara
#17600 Svar: Vandrarhem i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Så billigt som möjligt så tror jag kanske campingen kan var ett alternativ - ligger dock en bit från stan men det går lokalbussar upp dit.

Annars tror jag inte det är ett problem att hitta hostel i tex Parte Viejo. Om inte skolan kan boka in dig på nått, som de på Lacunza gjorde åt mig när jag pluggade där 2003. Kolla!

Eller kolla in Biarritz/Anglet innan du åker till San Sebastian - där finns ju bland annat Fontaine d'la borde med både camping och hostel (vad jag vet).

Ha det kul!

Logga in för att svara
#17602 Svar: Vandrarhem i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

kallefranlinkoping
graphgraph

tja skidåkarn!
Jag kommer åka ditt i början av augusti för att plugga spanska. och va där några månader. Jag kan forska lite i boende alternativ på plats om du inte hittar något som verkar ok innan.
kalle
dp4karsv@hdk.gu.se

Logga in för att svara
#17715 Svar: Vandrarhem i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Tack för tipsen!
Vi hörs!

Logga in för att svara
#17786 Svar: Vandrarhem i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

idi
graphgraph

Kolla den här länken:
www.hostelbookers.com/hostels/spain/san-sebastian/

Jag gillade Enjoy San Sebastian - Urban House och ett ställe som hette Alai (men det står inte med här så det kanske inte finns kvar - men tror att det låg på Calle de 31 de agosto i parte vieja.)

Lycka till med allt!

Ida

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!