Facebook data

1
Mexican Sydney
#17603 Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#17604 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Staffan
graphgraph

grymt...

Logga in för att svara
#17605 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Mexican Sydney? Fattar inte. Är detta från Puerto Escondido?

Logga in för att svara
#17606 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Nu har jag börjat fatta att det inte är Mexiko, men fattar även var namnet kom ifrån. Hmmm....är detta nära Sydney då? Shit vad sjuka barrels. Vintern nere i Aussie verkar vara bra i år med tanke på alla bilder som lagts upp här. Åsså gillar jag att det är en kille som ligger å paddlar lite lugnt framför en våg som kommer knäcka hans bräda och rygg.

Logga in för att svara
#17607 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Började kliva runt lite i Sweelnets sajbervärld och fann en webcam från Coolum

www.swellnet.com.au/surfcam.php?state_id=1&region_id=18

Såg just en surfare dra en 4 sekunders tub. Ugh...nu mår jag dåligt. Sitter här 8 på morgonen i Gävle kommuns byggnad och ser folk plocka tuber i turkosa vatten vid vita stränder på andra sidan jordklotet. Själv drar man till västkusten efter helgen med förhoppningar om halvmeters onshore windswell

Logga in för att svara
#17608 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Sjukt bra webcams! Snapper ser ut som en svärm knott.

Logga in för att svara
#17611 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Willy skrev:
Nu har jag börjat fatta att det inte är Mexiko, men fattar även var namnet kom ifrån. Hmmm....är detta nära Sydney då? Shit vad sjuka barrels. Vintern nere i Aussie verkar vara bra i år med tanke på alla bilder som lagts upp här. Åsså gillar jag att det är en kille som ligger å paddlar lite lugnt framför en våg som kommer knäcka hans bräda och rygg.

Saxat fran Swellnet:

The parallels between Mexico and Sydney drew a little closer on Thursday, with a number of tow teams taking on super hollow and sizeable beachbreaks across the Northern Beaches. A small city of photographers and spectators were witness to some incredible rides, with Matt Grainger, Barton Lynch and Davo leading the charge. Richard James spent a couple of hours shooting from land, and captured these incredible images. In particular, check out the second image in this Sessions batch - there's a sand bottom dredger of epic proportions.

Detta är inte nära Sydney, detta är Sydney.

Logga in för att svara
#17633 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Redax skrev:
Willy skrev:

Saxat fran Swellnet:

The parallels between Mexico and Sydney drew a little closer on Thursday, with a number of tow teams taking on super hollow and sizeable beachbreaks across the Northern Beaches. A small city of photographers and spectators were witness to some incredible rides, with Matt Grainger, Barton Lynch and Davo leading the charge. Richard James spent a couple of hours shooting from land, and captured these incredible images. In particular, check out the second image in this Sessions batch - there's a sand bottom dredger of epic proportions.

Detta är inte nära Sydney, detta är Sydney.

ahhhhhhhhh Matt Grainger e min gamla chef från softboards. sinnesjukt skön snubbe och sinnesjuk galen surfare!!!! här e en av dagarna vi såg honom fullständigt äga södra narrabeen.

Logga in för att svara
#17634 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

hittade en till på Matt Grainger från swellet som just nu bombarderar sydney. sinnesjuk var ordet!

Logga in för att svara
#17693 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

That looks like big North Narra..only seen it that big and that perfect twice in my whole life!! Looked nice:.

Logga in för att svara
#17721 Svar: Mexican Sydney 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

RATMAN skrev:
That looks like big North Narra..only seen it that big and that perfect twice in my whole life!! Looked nice:.

south

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!