Redax skrev:
Willy skrev:
Nu har jag börjat fatta att det inte är Mexiko, men fattar även var namnet kom ifrån. Hmmm....är detta nära Sydney då? Shit vad sjuka barrels. Vintern nere i Aussie verkar vara bra i år med tanke på alla bilder som lagts upp här. Åsså gillar jag att det är en kille som ligger å paddlar lite lugnt framför en våg som kommer knäcka hans bräda och rygg.
Saxat fran Swellnet:
The parallels between Mexico and Sydney drew a little closer on Thursday, with a number of tow teams taking on super hollow and sizeable beachbreaks across the Northern Beaches. A small city of photographers and spectators were witness to some incredible rides, with Matt Grainger, Barton Lynch and Davo leading the charge. Richard James spent a couple of hours shooting from land, and captured these incredible images. In particular, check out the second image in this Sessions batch - there's a sand bottom dredger of epic proportions.
Detta är inte nära Sydney, detta är Sydney.
ahhhhhhhhh Matt Grainger e min gamla chef från softboards. sinnesjukt skön snubbe och sinnesjuk galen surfare!!!! här e en av dagarna vi såg honom fullständigt äga södra narrabeen.