Facebook data

1
När det inte finns surf...
#17653 När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

...så finns det alltid andra brädor...

Surfstik:en i Oslo innan regnet, nu sitter vi och njuter av en VB och väntar på att det skal sluta regna:

Logga in för att svara
#17654 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Carveboard:en

Logga in för att svara
#17656 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Morten på Carveboard:en

Logga in för att svara
#17657 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Morten på Surfstik:en

Logga in för att svara
#17658 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

två bildrutor senare..

Logga in för att svara
#17659 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

.

Logga in för att svara
#17660 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

en sista, ölen väntar...trevlig helg!

Logga in för att svara
#17661 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hej!

weell man kan säga att vi hade samma tankar igår fredag den 13...

GZ

Logga in för att svara
#17686 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

hur är stikev resp. carven jämfört med en vanlig longboard?

Logga in för att svara
#17711 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

mer surfig skulle jag säga, och inte byggd för downhill race....den finns som "longstik" också...men fan va kul det är, kört ungefär 4hrs i helgen, helt slut i benen, och känner även i armarna....riktigt bra träning!

Logga in för att svara
#17712 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

ehrm, glömde kommentera carven, den är långsammare, mjukare såklart om det är brant och man vill bromsa genom att carva är den bättre, stik:en börjar "slajda" när det går för fort i svängarna....

Logga in för att svara
#17799 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

för att demonstrera skillanden mellan t ex carvestik och longboard med foton, en mini-serie i tre delar med början i backen ute i Lysaker:

Logga in för att svara
#17800 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

oops, när att slajda..

Logga in för att svara
#17801 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

varför skall "alltid" +60 titta snett och se arga ut när man bara har roligt?

Logga in för att svara
#17802 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Frangipani
graphgraph

Daniel skrev:
varför skall "alltid" +60 titta snett och se arga ut när man bara har roligt?

Fast jag tycker att personen i vit t-shirt ser rätt road ut...

Logga in för att svara
#17807 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

cekesurfsmurf
graphgraph

Har precis köpt en longboard för att "surfa" lite på asfalt istället när de inte finns vågor, enda problemet är ju bara att det regnar hela jäkla tiden....typ som just nu

Var runt i olika butiker och frågade för att försöka hitta någon som förstod känlan jag ville ha i brädan för att härma vågsurf. Hittade tillslut en butik som drivs av två brorsor som shapear sina egna brädor. Dom förstod känslan jag ville ha och jag köpte en Kahalani bräda av dom. Är det någon som funderar på en longboard för att dämpa abstinensen en solig dag utan surf så kolla upp deras märke. Världstvåan i longboard tror jag Erik "Snaken" Lundberg använder deras brädor o surfar Torö förövrigt.
Vart värsta reklaminlägget men bara det att jag är nöjd med vad jag fick.

Peace

Logga in för att svara
#17813 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Goddagens...!

Eller Surf One som en gång i tiden började designa sina brädor just för surfare... Men Kahalani är annars ett het namn, så bra val!!

GZ

Logga in för att svara
#17814 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

cekesurfsmurf skrev:
Har precis köpt en longboard för att "surfa" lite på asfalt istället när de inte finns vågor, enda problemet är ju bara att det regnar hela jäkla tiden....typ som just nu

Var runt i olika butiker och frågade för att försöka hitta någon som förstod känlan jag ville ha i brädan för att härma vågsurf. Hittade tillslut en butik som drivs av två brorsor som shapear sina egna brädor. Dom förstod känslan jag ville ha och jag köpte en Kahalani bräda av dom. Är det någon som funderar på en longboard för att dämpa abstinensen en solig dag utan surf så kolla upp deras märke. Världstvåan i longboard tror jag Erik "Snaken" Lundberg använder deras brädor o surfar Torö förövrigt.

Peace

Köp en bräda gjord av plast, då kan du köra när det är blött ute vet du

Logga in för att svara
#17817 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Reeeeegnnn????!!! Min nya är i aluminium, tänk om den rostar???

GZ

Sk8:en skrev:
cekesurfsmurf skrev:

Peace

Köp en bräda gjord av plast, då kan du köra när det är blött ute vet du

Logga in för att svara
#17819 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

nämen, inte rostar väl aluminium så lätt. Däremot så e d varken bra för hjulen eller grippen. Har själv en longboard, rekommendation - undvik åk när d e blött

ride low

Logga in för att svara
#17824 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

popup_pete skrev:
nämen, inte rostar väl aluminium så lätt. Däremot så e d varken bra för hjulen eller grippen. Har själv en longboard, rekommendation - undvik åk när d e blött

ride low

Hjul är gjorda av gummi, kulager kostar 200 spänn och håller ett bra tag även om du kör i regn. Grippen kostar en hundring, samma där.. håller ett bra tag och ska du inget annat än glida runt på den så kvittar väl det om den blir blöt..så länge inte brädan tar skada av det.. se bara till att hjulen är mjuka så du slipper halka omkring på det blöta underlaget.. "Skate in rain or die"

Logga in för att svara
#17825 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hahahaaB)

Nä bar skoja, min bräda är en jäkligt tålig bräda gjord för dowhillbackar och åk i flera km i timmen. Så jag antar att den ska tåla en och en annan regndropp o skur. Hjulen o truckarna är också av ypperlig kvalitet. GZaa köper endast kvalitet....

Ses och hörs brädnördar of the Sursverigeorder!!

GZ

Logga in för att svara
#17826 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

roligast att köra riktigt branta backar när det regnar, då går det att slajda hejdlöst...

Logga in för att svara
#17834 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

Antar att det beror på vilka kullager man har, har man för 200 spänn så kan det vara skitsamma att åka i regn. Vad gäller grippen, trots att den e billig är det jävligt tråkigt att hålla på att byta den för den lagt av.

Vet inte vad som hände med henne men fulare blev hon och började låta skumt, morrande....efter regnsessionerna. Vi har vart ett par i 4 år nu, mitt längsta förhållande men hon e inte lika snygg som när vi först träffades så jag tror jag dumpar henne för en ny.

Logga in för att svara
#17835 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

popup_pete skrev:
Antar att det beror på vilka kullager man har, har man för 200 spänn så kan det vara skitsamma att åka i regn. Vad gäller grippen, trots att den e billig är det jävligt tråkigt att hålla på att byta den för den lagt av.

..fast va ja sa innan, ska du bara åka runt på brädan håller både gripp och kulager fastän du kör när det är blött ute. Har kört med min flera gånger när jag rastar hunden och den håller än, har haft den i 4 år nu jag med och lär säkert ha den 4 till...

Logga in för att svara
#17836 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 3

Thörn
graphgraph

..Kan man ju alltid måla staket! Grym träning för det där lilla extra i paddlingen (kanske?).. Hursomhelst är det fett tråkigt!

Logga in för att svara
#17838 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

ja det e väl klart att den håller men menar du att det inte sliter mer på brädan att åka när det e blött ute kontra att åka när det är torrt

Logga in för att svara
#17841 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

popup_pete skrev:
ja det e väl klart att den håller men menar du att det inte sliter mer på brädan att åka när det e blött ute kontra att åka när det är torrt

jovisst sliter det mer men det gäller ju allt, inte lämnar jag bilen hemma för det regnar ute..frågan är vad du värdesätter mest, va du gör med din tid el pengar

Logga in för att svara
#17857 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Haha!! Wax in wax on menar du?? För er som är lite yngre, Karate kid så klart klassiker för 70-talister. Se den och inspireras...Ska prova det, men brädåkning på asfalt e ej fy skam heller muchacho.

PaZ GZ

Thörn skrev:
..Kan man ju alltid måla staket! Grym träning för det där lilla extra i paddlingen (kanske?).. Hursomhelst är det fett tråkigt!

Logga in för att svara
#17858 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

tja..Ska sluta dryga mig mer på denna tråd men jag hittade lite från alllas vår klassiker Karate Kid..Hehe

Ses!! G

Logga in för att svara
#17863 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

GZaa skrev:
[quote]Haha!! Wax in wax on menar du?? För er som är lite yngre, Karate kid så klart klassiker för 70-talister. Se den och inspireras...Ska prova det, men brädåkning på asfalt e ej fy skam heller muchacho.

PaZ GZ

Är endast 80-talist men Karate Kid har jag ändå grym koll på och om jag inte minns fel så var det "Wax on - Wax off" som Mr. Miyagi förespråkade... Du kan inte din Karate Kid 70-talisten, begynnande alzheimers och utebliven inspiration oldie??

Logga in för att svara
#17864 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Gimpen skrev:
[quote]GZaa skrev:
Haha!! Wax in wax on menar du?? För er som är lite yngre, Karate kid så klart klassiker för 70-talister. Se den och inspireras...Ska prova det, men brädåkning på asfalt e ej fy skam heller muchacho.

PaZ GZ

Själv kan jag inte med datorer och det var nog därför mitt inlägg hamnade med i citatet:blush: skulle inte göra det ju... nytt försök och hoppas ni fatta vad jag skrev:whistle:

Är endast 80-talist men Karate Kid har jag ändå grym koll på och om jag inte minns fel så var det "Wax on - Wax off" som Mr. Miyagi förespråkade... Du kan inte din Karate Kid 70-talisten, begynnande alzheimers och utebliven inspiration oldie??

Logga in för att svara
#17865 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Fuck it... jag ger upp:blink:

Logga in för att svara
#17867 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

Hahaha för lustig, jag värdesätter en bräda som rullar som på smör...konstant.

Miyagi är zen-meister, kvittar hur gammal man e

Logga in för att svara
#17871 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

filmrepliker kanske vi suger på men tydligen så äger vi oldies den nya datatekniken. Torka dig bakom öronen, när du låg i mammas mage slog jag rekord i Space invaders. Hehehe.....

[B) B) B) :P :P :kiss: :kiss:

Okej en ny chans nu, ska vi se om du behärskar din Karate Kid, kiddo: Vad heter låten som spelas i Karate Kid två och i vilket smmanhang spelas den?

GZ old but still kickin 80-ees ass.

b]Gimpen skrev:[/b]
[quote]Gimpen skrev:
GZaa skrev:

PaZ GZ

Själv kan jag inte med datorer och det var nog därför mitt inlägg hamnade med i citatet:blush: skulle inte göra det ju... nytt försök och hoppas ni fatta vad jag skrev:whistle:

Logga in för att svara
#17877 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

GZaa skrev:
[quote]filmrepliker kanske vi suger på men tydligen så äger vi oldies den nya datatekniken. Torka dig bakom öronen, när du låg i mammas mage slog jag rekord i Space invaders. Hehehe.....

Okej en ny chans nu, ska vi se om du behärskar din Karate Kid, kiddo: Vad heter låten som spelas i Karate Kid två och i vilket smmanhang spelas den?

Gimpen skrev:
GZaa skrev:

PaZ GZ

Ok ok... gammal är äldst

hmm vad kan det vara för låt tro.... Kan det vara Glory of love med Peter Cera?? dock inte riktigt säker på när den är med i filmen men tror det är när han och hans babe sitter å chillar över en kopp te eller liknande.

personligen föredrar jag Joe Esposito med you're the best från ettan... vem kan glömma avslutet med transparken???

Logga in för att svara
#17878 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

skit också jag gjorde det igen... måste vara någe fel på sidan:whistle:

Logga in för att svara
#17882 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Aha!!!

Det har du alldelles rätt i!! När de har teceremonin...! Jag får väl ge mig och erkänna att du kan med rätt vara en värdig 70-talist hang around, du är från och med idag välkommen till 70-talist föreningen: "JR var egentligen snäll...". Men datorer suger du på fortfarande...

höres! GZ

[quote]GZaa skrev:
filmrepliker kanske vi suger på men tydligen så äger vi oldies den nya datatekniken. Torka dig bakom öronen, när du låg i mammas mage slog jag rekord i Space invaders. Hehehe.....

Gimpen skrev:
GZaa skrev:

PaZ GZ

Ok ok... gammal är äldst

hmm vad kan det vara för låt tro.... Kan det vara Glory of love med Peter Cera?? dock inte riktigt säker på när den är med i filmen men tror det är när han och hans babe sitter å chillar över en kopp te eller liknande.

personligen föredrar jag Joe Esposito med you're the best från ettan... vem kan glömma avslutet med transparken???

Logga in för att svara
#17884 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

snacka om få sin tråd hi-jackad med jibberish och långa inlägg som är omöjliga att tyda...

Logga in för att svara
#17887 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Sk8:en skrev:
popup_pete skrev:

..fast va ja sa innan, ska du bara åka runt på brädan håller både gripp och kulager fastän du kör när det är blött ute. Har kört med min flera gånger när jag rastar hunden och den håller än, har haft den i 4 år nu jag med och lär säkert ha den 4 till...

Miche har en longboard! Du är outad! Muhaahahaha. För er andra; helt ok att åka longboard, skönt att så många lirare är ute och rullar och njuter av livet. Men för gamla skejtare som mig och Miche (sk8:en) så får vi ju inte skaffa longboards. Detta eftersom alla som börjar åka rullbräda får svära en ed till Kungen och Gud att 1: inte åka inlines 2: inte umgås med tyskar 3: inte skaffa longboard.
Men eftersom jag aldrig har varit konsekvent i mitt liv så ser ni mig väl snart rullandes på en longboard tillsammans med en inlinesåkande tysk nazist. Så länge nåt är kul och folk gillar det är det ju ok. Föresten, Daniel, blir glad av att se på bilderna. RÖCK ON! (jag borde vara i vattnet i stället för att ordbajsa)

Logga in för att svara
#17892 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

adamski, käre BOS broder! Jag har skejtat i över 20 år och började 98 att köra longboard. Det är helt okej, så länge som det är en kort longboard med tail. Spoken and true. peace

Logga in för att svara
#17895 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Sorry att jag bidragit till hi-jackandet av din tråd Daniel... ska inte upprepas.

Longboard har jag redan men dom där två andra bräderna du har ser rätt soft ut. Vart kan man införskaffa dessa??

Logga in för att svara
#17898 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

[quote]popup_pete skrev:

Miche har en longboard! Du är outad! Muhaahahaha. För er andra; helt ok att åka longboard, skönt att så många lirare är ute och rullar och njuter av livet. Men för gamla skejtare som mig och Miche (sk8:en) så får vi ju inte skaffa longboards.

Men Banza är ju ingen gammal skatelirare

Logga in för att svara
#17902 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Trots att jag är lite stressad måste bara svara alla mina kära brädnördvänner.

-Daniel, det är lite kul med hi-jackande det ger lite krydda i närvaron ungefär som svartpeppar på steken!
- Gamla skejtare! Vet inte vad ni får allt ifrån, men jämför inte longboard med tysk och inlines, det känns för mig en brinnande longboardåkare som om jag gjort samma jämförelser men en ed att : aldrig åka itspark/skateboard/snakebräda (eller vad det heter), tysk eller inlines. Please...
-Adamski, hade det varit vågor hade man kanske kunnat vara i vattnet, men annars kan man hänga här och dela med sig av sin visdom.

Så lev väl mina brädnördvänner, fortsätt krydda surflivet med allt möjligt, nu åker jag till vår gamala anrika huvudtsad El Estocolmo.

Paz GZ

Logga in för att svara
#17906 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

adamski skrev:
Men för gamla skejtare som mig och Miche (sk8:en) så får vi ju inte skaffa longboards. Detta eftersom alla som börjar åka rullbräda får svära en ed till Kungen och Gud att 1: inte åka inlines 2: inte umgås med tyskar 3: inte skaffa longboard.

Ha ha, ja precis. Som gammal skatare som pga rygghelvete inte längre kunde köra ramp började jag arrangera Highvalley Classic på Högdalstoppen 1999-2004. Var ett skitbra sätt att göra reklam för varumärken jag då (ett tag) distribuerade också. Men jag såg vart det var på väg. Min tanke var det skulle köras longboarding, samla folk och köra i heat. Ganska så snart så började alla fila på sina brädor. Större hjul, bättre kullager, men inte nog med det, läder och diverse skydd dök upp på åkare. Jag såg att det var på väg åt skogen, så jag införde regler som om man kör naken så behöver man inte använda hjälm. Perfekt sätt att pedagogiskt införa en regel för hjälm på ett coolt sätt Jag förbjöd större hjul än 70 mm och införde fler i varje heat, så det skulle bli mer blod i kurvorna. Även läder var förbjudet. Ryggplatta okej under tissan. De inbitna började sura. De levde för denna sport. Tränade åkställningar och filade på sina brädor. Men det var inte min vision och inte avsikt för detta event. Jag blev plötsligt mycket impopulär, men det tyckte jag var desto roligare att utöva min makt och sabba för downhillåkare, muha ha ha ha aaaaaaa. Samtidigt så vände sig street-åkarna (dvs majoriteten av skatarna) mot mig som antagligen tyckte jag var larvig som körde longboard. Så jag hade både skatare och downhillåkare mot mig, ha ha
De började utvecklas olika åktekniker och ingen respekt fanns kvar för stående åkning efter ett tag. Många förstod inte skillnaden med att lägga ner ett knä (det bakre) i en kurva, utan la ner det främre på raksträckorna också. En del låg på båda knäna. Någon var så uppfinningsrik att han stod på båda händerna och fötterna med inga knän i brädan och på det sättet undkom att ligga på knäna. Men det var inte länge stående åkning, så jag diskade honom och alla andra fuskande i den sista Highvalley Classic 2004.

Så jag säger bara fuck downhill skateboarding, men longboard är cool och surf på land!

Snart börjar vi bygga HIGHVALLEY SKATEPARK i alla fall, www.highvalley.se

Join SSS!

Logga in för att svara
#17980 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Johan skrev:
adamski, käre BOS broder! Jag har skejtat i över 20 år och började 98 att köra longboard. Det är helt okej, så länge som det är en kort longboard med tail. Spoken and true. peace

BOS bröder får givetvis göra som de vill. Spelar ingen roll om man har en longboardfetish eller inte. Jag är bara så jävla Bushkonservativ när det gäller vissa grejer att jag undrar om jag har nån anal låsning eller nåt. Men även om du inte varit BOS låter det ju mer klokt med en tail på brädan för att liksom maskera longboardsfetishen, det blir nog mitt val också när åldern kryper uppåt (är bara barnet med mina 29 år).

Ants: Kan du inte implimentera samma stil inom cyklingen? Du borde ge dig in i cyklingscirkusen och se till att de inte fuskar där. Tror färre skulle dopa sig om herr Ants stod längs backarna redo att sätta kontrollsprutan i fuskarna.

Logga in för att svara
#17982 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Det är OK att dopa sig om man cyklar naken?

Logga in för att svara
#18194 Svar: När det inte finns surf... 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

fan daniel inte visste jag att du gatt och kopt en carveboard och en stik. fan har haft carveboard sen tva och ett halvt ar tillbaka eller nagot. ratt kul faktiskt. och som du sager bra traning. men jag slidar aven med carveboarden men sa ar det att vara bigfat. haha sen ar det bra traning for knana. hade sondrigt kors band. och carve boarden ar helt grym for detta endamal. da den bygger upp knamusklerna med en bra balans. min sjukgymnast sa till mig att balans traningen kommer vara viktigast. for dig. och resultatet var enastaende. fran att inte kunna belasta det alls till att kunna pa ett ben belasta med hela kroppen pa det ben. staende till maximal huk. till staende igen. pa avsevart kortare tid an de gamla klassiska knaovningarna. aven om ni bor gora dem med. sa for er med utslita knan. (fan borde fa provision efter denna reklam, det finns ju garanterat en del utslitna knan pa forumet. sen ar en skate med smala truckar mycket roligare an longboard enligt mig. longboard ar for stiffa och gar inte att svanga med. har ju langsta svang radien. testa de gamla slalomsk8 med smala truckar och ni inser direkt vad jag menar. speciellt for er som kor brador kortare an 9 foot ute ivattnet. finns ingen andledning att sk8 longboards mer an transport, fartkansla och ova crossstepps.
for manga ar sen var det nagot pogram pa svt med ett inslag fran en sk8 fran Frisco. som korde downhill pa vanlig sk8. han gjorde ollis och powerslides i farten over brunnar och gaps. fan dar snackar vi riktig streetsk8. jaja vad fan sitter och skriver for mycket nu. sitter med uppskrapat rygg i indo. och fan det rullar in ratt bra. ingen bra combo. reefcuts som maste hallas torra och grymma lines fran horisonten.

peace

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!