Facebook data

1
Portugal
#17788 Portugal 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

Hej! 2 till 23 Aug kommer en bil att åka längs kusten i portugal. Om någon är billös den tiden så kan det finnas plats. De två platser som är upptagna har paxats av maddot och undertecknad. Vi kommer flyga till Lissabon den andre och därifrån ta oss till olika spots beroende på vad som funkar för dagen.

Logga in för att svara
#17790 Svar: Portugal 17 år, 11 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Följd fråga... PLanerar att åka till Portugal i slutet av September, har dock lite problem att hitta billiga flyg. Tanken är väll att hålla till någonstans runt ericera men ska hyra bil så spelar ingen större roll var jag flyger in till. HUr har ni som varit där förr tagit er dit? Fattig student så billighets alternativ e uppskattat

Logga in för att svara
#17791 Svar: Portugal 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

antingen ryan air, mellanlanda i london eller frankfurt, eller flyg från sthlm till porto. Annars är det väl bara att kolla biljetter som vanligt. Vi flyger med air portugal från köpenhamn till lissabon.

Logga in för att svara
#17822 Svar: Portugal 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

punkten
graphgraph

Bra priser på hyrbilar har www.economycarrentals.com/
hyrde av dem i höstas och det va inga problem, De levererade en bil från sixt men till typ halva priset.

OBS! Moderna bilar kan tydligen ha ett vattenkänsligt chip i nyckel så förvara inte nyckel i leashfickan när ni surfar. Det här kan variera från bil till bil men chansa inte. Kan bli lite besvärligt när man ska tillbaka till Lissabon efter en grym kvällsession i Peniche. (Min erfarenhet). Men som tur va fanns några snälla husbilskampande britter där (kvar sen fotbolls EM) som lånade ut en skruvmejsel. Nyckeln skruvades isär och fick lufttorka i ett par timmar. Det possitiva va iaf att assistansen funkade. De skickade en stackars gubbe som fick se bilen starta när bilen rullades ut för att bogseras iväg.

Dessutom inga extra avgifter för att hämta och lämna på olika platser.

Logga in för att svara
#17839 Svar: Portugal 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Vilket bra tips Punkten! Hade en mardrömsupplevelse med störda människor på AVIS senast jag var nere i Portugal och som vägrade ge mig biltypen jag bokat (softracksen måste ju passa såklart)

Logga in för att svara
#18164 Svar: Portugal 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

Är det någon som vet ifall det är lungt att slå upp ett tält lite här och var i den portugisiska bushen, utan att hamna i klammeri med rättvisan ?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!