Facebook data

1
Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna?
#17808 Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna? 17 år, 10 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Funderar på familjesemester i Brasilien. Vore kul att sticka till Rio, eller Buzios lite norrut (verkar ha färre spots men plockar upp mer swell).
Vågsäsongen verkar dock minst sagt skakig i december och januari. Någon som har koll och har varit på plats den tiden?
Alternativet är väl Pipa då, men Rio lockar rätt bra...

Logga in för att svara
#17809 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

dgiray
graphgraph

Itacaré, råskönt surfställe söder om Salvador...Skön by, sköna människor. Var där dec/jan. Bra surf. Grymt bra stämning. Bäst väder...

www.itacare.com/english.php
www.itacaresurf.com/

Logga in för att svara
#17811 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna? 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

christianC
graphgraph

vad fn perry, vad är det här - Brasilien? Låter ju grymt

Logga in för att svara
#17812 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna 17 år, 10 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Är lite nyfiken jag med, var på väg dit men har läst på wannasurf att det är platt på sommaren i Brasilien..

Logga in för att svara
#17815 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna? 17 år, 10 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

dgiray - tack för tipsen! Itacaré känns vettigt att överväga om Rio skiter sig.

Mr Chris, ja vad ska jag säga. Gammal man får desperata tankar! Sam och jag i varsin string på Copacabana...
Hörde att av Johan att ni skulle ut och spotchecka på västkusten, lycka till!

Logga in för att svara
#17828 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna 17 år, 10 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

kan bara svara för rio from februari och frammåt... på två veckor (eller hur länge du nu tänkt stanna) känns det risky.

praia do diabo och arpoador e två schyssta ställen intill varandra i city, annars e det mest nästan shorebreaks... det går trevliga surfbussar bort till prainha (släpper dessutom av på spots på vägen) som fångar mer swell än övriga stränder. riktigt nice ställe btw.

nordöstra brasilien är det ju å andra sidan säsong för just då. men även om det är platt i rio går det att roa sig som en kung

Logga in för att svara
#17874 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna 17 år, 10 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

la precis upp två bilder från rio i mitt galleri som smakprov!

Logga in för att svara
#18078 Svar: Rio, Brasilien i dec/jan, värt pengarna? 17 år, 10 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Schyssta bilder!
Tack för info! Ja, blir förmodligen två veckor. Förnuftet säger nordöstra brasilien, men men, vi får väl se...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!