|
#18021 |
Stil är allt 17 år, 10 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Jag är lycklig - har min allra första rena, nya, orörda och vackra bräda införskaffad.
Jag drömmer förstås, på riktigt, våta drömmar om hur jag coatar och waxar den för att sedan, helt euforisk paddla ut, hetsa som fan och göra en fet wipe-out.
Men skit i det, frågan är tailpad på en mini-tank - bra eller anus, stil eller funktion? Vad säger ni?
www.studiomediatech.com/images/schaper_bonga_8_0.jpg[/img]
|
|
|
|
|
#18025 |
Svar: Stil är allt 17 år, 10 månader sen |
Stoke: 15 |
|
snyggt, gillar den shapen skarpt, fast bara kört 6,6", 8'8" och 9'1". Jag säger utan tail-pad, och kalla den inte för "tank", det är mycket perfomance i den shapen. Hoppas du får anledning att vaxa upp den snart! 
|
|
|
|
|
#18028 |
|
Oh, ja - Biarritz den 4:e augusti, och jag lovar att sluta kalla den tank - tror också på shapen och 'första brädan' känns bra.
|
|
|
|
|
#18038 |
Stoke: -234 |
|
Daniel skrev:
snyggt, gillar den shapen skarpt, fast bara kört 6,6", 8'8" och 9'1". Jag säger utan tail-pad, och kalla den inte för "tank", det är mycket perfomance i den shapen. Hoppas du får anledning att vaxa upp den snart!
Asså 6´6! Finns den i typ 6´8 också? Tänkte eventuellt frugan skulle kunna ha en sån,hon väger 50kg 170 lång. Hon är således för klen för en stor.
|
|
|
|
|
#18045 |
|
|
|
|
|
#18047 |
|
har provat 8,8an och 9,1an i biarritz och jag rågillar dem.. fångade några av mina första vågor på just 8,8an.. jag gillade den som fan
|
|
|
|
|
#18079 |
Stoke: 20 |
|
sverre skrev:
Daniel skrev:
Asså 6´6! Finns den i typ 6´8 också? Tänkte eventuellt frugan skulle kunna ha en sån,hon väger 50kg 170 lång. Hon är således för klen för en stor.
Det är fel att viljseleda folk Sverre. Sist jag såg din fru var hennes mått snarare 1, 50 lång, 170kg. Men du blandade väl ihop talen? But what a fox!
|
|
|
|
|