Facebook data

1
Samkörning till Mölle när det rullar in?
#18022 Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Jag bor i Förslöv (mellan Båstad och Ängelholm) och när det är surf i Mölle är det alltid värt det att köra dit, men det skulle va nice att kunna samköra o dela på bensinpengar och tagga varandra på vägen dit o snacka om sin session påvägen hem!
Intresserad?

/Alexandra

Logga in för att svara
#18064 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Nissefisk
graphgraph

tjena! bor i vejbystrand... så behöver du en ride så är det chill... har ett par secrets spots... på bjäre så åker aldrig till mölle för mycket folk... kommer troligen var riktigt bra måndag om vi har tur så kanske söndag kväll....

sugen så hör av dig mitt nr 0730329229

Mvh björn

Logga in för att svara
#18065 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Nissefisk
graphgraph

bra dag på bjäre

Logga in för att svara
#18066 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag kan också haka på till secretsen, men jag vill inte snacka om sessionen på vägen hem, vill nog helst bara sitta lugnt och tyst o titta ut på landskapet som far förbi.

Logga in för att svara
#18071 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: -2

Robban
graphgraph

Tja, bor du i Förslöv ska du ju surfa i Vejby, där blir det surf väldigt ofta, du kan få surf på 8 m/s, väldigt få ställen som kan ge det. Där finns ett gäng som kör där alltid. Idag funkar det vid 21-22 ikväll.... Surfs up.

Logga in för att svara
#18082 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Vet rätt många spots i närheten av där jag bor, Mölle är dock ofta riktigt bra när det blåser rätt, men vill verkligen hänga på när det funkar på andra ställen o man vet att mer folk är där!!

Logga in för att svara
#18090 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

trodde inte fanns så många som åkte bräda i ängelholm, vet en från vejby (björn) som reser runt lite e väl dock hemma nu tror ja?

när man drar ut norr om ängelholm så brukar man inte så nån i vattnet, förutom nån gammal räv som surfat samma spot i 10år

aja ses i de blöta

Logga in för att svara
#18113 Svar: Samkörning till Mölle när det rullar in? 17 år, 10 månader sen Stoke: -2

Robban
graphgraph

de e kanske jag som e räven i vattnet...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!