Facebook data

1
Kåsa ikväll?
#18151 Kåsa ikväll? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Har suttit och kollat prognosen på jobbet hela dagen. Såg ut att vara en dålig prognos men det har blåst 9-11m/s hela dan på nidingen enligt smhis observationer. Lite skumt men det slutatde med att mina polare bangade pga risk fyra timmars bilresa med boom.

Är det någon som varit där idag eller som åker det ikväll vore det kul att få höra om det verkligen var några vågor. Jag har i princip ingen tilltro till smhis prognoser längre men de borde väl inte kunna misslyckas med observationerna oxå, eller..?

Logga in för att svara
#18156 Svar: Kåsa ikväll? 17 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Har inte vart nere, inte hållt koll på observationerna heller. Däremot tror jag dina polare gjorde rätt, som inte ville följa med. Kanske hade det vart knähögt längst in och du hade ev. fått lite surf med en 10ft bräda. Tror nog du kan lita på observationerna...

Annars är vi två som gick miste om surf idag.

Logga in för att svara
#18157 Svar: Kåsa ikväll? 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Jag håller nog med dig, men prognosen på smhi stämde som vanligt inte... Blev ett paddelpass här hemma ist. Var visserligen ute efter rätt små vågor eftersom polarna som skulle med inte har surfat så mkt men lite mer än knähögt kan ju vara bra om man överhuvudtaget ska kunna komma med...

Hade nog lite mkt myror i byxorna bara, tror de flesta vet känslan när man är sugen på surf, man kan åka på rätt dåliga odds ibland.

Onsdag då ist kanske...

Logga in för att svara
#18158 Svar: Kåsa ikväll? 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Tror nog du kan lita på observationerna...
.

Det är riktigt Daniel! Låt inte nån kasta skit på SMHI oemotsagd. Det är avancerad teknik och riktigt duktigt beräknade beräkningar, så nån pålitlighet måste det finnas.

Logga in för att svara
#18163 Svar: Kåsa ikväll? 17 år, 10 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Jag var nere på eftermiddagen och de rullade in helt okej ett tag..

Skojar bara, jag har suttit hemma hela min lediga dag. Varvat att kolla på regnet utanför fönstret med medlemsgallerier och försökt drömma mig bort. Den här sommarn suger verkligen, förutom de dagar de varit surf..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!