Facebook data

1
Rainbow quadfish
#18373 Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Redtinted beauty with nice glassing & four whiteish fins in boxes. Where can I get one ? Saw you at Torö yesterday. Kommenterade brädan just innan du paddlade ut.

Logga in för att svara
#18376 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Sounds like a dick van straalen..i tried to order one thru him..couldn't get one..he was over booked and didn't want to do customs for overseas people...i can get u a lead to how to get one cagge if it is a dvs that u saw..there's a shop in sydney that i think i can get one ordered from..i'll get one 2 and there are a couple more of us that wanna get 1 as well..if we order 3-4 it may get cheaper..Peace Caggemannen..ps..hälsa henio från da rat...

Logga in för att svara
#18379 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Nope, this one is from Rainbow and the shaper is Rich "Toby" Pavel. CA i´m afraid. Like to order one, so if anyone is interested, sign in my guestbook, so we can make an " Icke bindande intresseanmälan" och begära en offert från "Toby".

Logga in för att svara
#18382 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

Cagge call me

www.greenroom.com/newsurfboards.php

I am tipping it was the speed dialer.

Logga in för att svara
#18383 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

östanpåbull
graphgraph

Lär va hopplöst att få en från rich men Mannys brädor äör minst like bra

www.mandalacustomshapes.com/index.html

Eller så fixar du snabbt en europeisk version som jag gjorde:

hwww.gulfstreamsurfboards.co.uk/
ttp://www.barrelsurfboards.com/index2.php
nereuskinesis.blogspot.com/

Var nöjd med min bräda men har inte kunnat paddla en surfbräda på 6mån och har två axeloperationer på kommande, så jag sålde min speedialer för att betala räkningarna. Blir nog att skaffa en ny i framtiden bara man blir frisk igen.

Häls. "Finnjäveln"

Logga in för att svara
#18384 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

go here
forum.surfermag.com/forum/postlist.php?Cat=0&Board=UBB4

and search for pavel lots to see

also check this out wait for the quad at the end

vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1758336155

Logga in för att svara
#18406 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Hej Cagge! Det daer var garanterat min polare Mange och hans roeda braeda.

Vi tog in varsen mha min brorsa som haemtade hem dom i Florida. Dom aer ganska dyra men, har foer mig dom gick paa runt 7 papp inkl avgift paa flyget men utan intullning.

Kul braeda att surfa, goer det mesta ganska bra aatminstone upp till huvudhoegt, lite svaarsurfad paa backside. Man faar taenka om lite naer man surfar.
Snabba som fan..

Min var en 5'8 men kunde kanske haft en 5'6a, dom aer ganska tjocka med konkavt daeck och "tapered rails"
Jag vaeger runt 70 kg 178 cm.
Inga stoerre problem att faa tag pa om du noejer dig med en standard datafreast som finns i fasta storlekar.
En custom fraan Pavel tar nog ett aar eller tvaa om naansin..

Beklagar inga aa ae oe haer paa Bali.

Hoer av er om ni har fler fraagor. Hemma i Sverige om ett par dagar.

Mycket svall haer nu paa Bali!

Logga in för att svara
#18420 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Tack för alla svar ! Efter lite djuppenetrerande i quadträsket vet jag nog vad jag vill ha. En Full Carbon Quad Narrownosed Swallowtail Doublewinger Singleconcave with doublefoiled fins. Finns dom på HM eller JC ?

Logga in för att svara
#18423 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Staffan
graphgraph

Cagge: enda sattet att garanterat fa det du vill ha, och samtidigt undvika tull/skatt ar givetvis att komma over till Cali och shoppa efter brada!

Logga in för att svara
#18428 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

775 us$ är maxpriset för en Rainbow, men nu när har jag hittat de här kolfibermonstern från Australien blev det väldigt svårt att bestämma sig. Jag tror att jag helt sonika tar bort mittfenan och väntar på att kronan stärks.

Logga in för att svara
#18994 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Tänkte faktiskt köpa en tuflite longboard....först. Sen kom den där quadfishen in i reptilhjärnan, kolfiber osv. När jag scannade samtliga surfshopar i Biarritz dök den här upp. Kärlek vid första ögonkastet. 6.6 x 19 x 2 3/8. Har inte provat annat än Franska beachbreak men den verkar mycket lovande. Loose men ändå bra hold, tror att det blir en perfekt travelboard

Logga in för att svara
#19002 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Cagge skrev:
Tänkte faktiskt köpa en tuflite longboard....först. Sen kom den där quadfishen in i reptilhjärnan, kolfiber osv. När jag scannade samtliga surfshopar i Biarritz dök den här upp. Kärlek vid första ögonkastet. 6.6 x 19 x 2 3/8. Har inte provat annat än Franska beachbreak men den verkar mycket lovande. Loose men ändå bra hold, tror att det blir en perfekt travelboard

fuck me!!! d upp med en helbild på la planch
den ser ju onekligen fin ut nedertill!!!

Logga in för att svara
#19003 Svar: Rainbow quadfish 17 år, 9 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

ja jävlar sicken brädporr! upp med flera bilder äru bussig?!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!