Facebook data

1
Hur fixas en ding??
#18409 Hur fixas en ding?? 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Tack vare dom varsamma flygbolagen har jag fått ding(genom glasfibret) på min longboard som jag fällt en står tår på!! hur fixas den lättast?? är rätt ny i surfsvängen så alla tips är välkommna.. funderar oxå att dra ner i helgen(3-5/7) till kåsa för lite reunion med vågorna!! är det surfbart då?? funderar oxå att titta in på cederholms surfcamp.. ha det gött

Logga in för att svara
#18412 Svar: Hur fixas en ding?? 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Pärlan
graphgraph

smådings lagas lättast med suncure... =en kladdig massa av polyester-resin.. skrapa-bort småbitar och vassa kanter med t.ex. en kniv sedan fyller du igen med suncure och ställer ut i solen i typ 10minuter.. sen är det bara att slipa ner med sandpapper tills du tycker att det ser bra ut.. större dings har jag ingen jättestor koll på
lycka till

Logga in för att svara
#18414 Svar: Hur fixas en ding?? 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Om du skall leta efter UV-härdande resin i Sverige, så sök på Solarez, Sun-cure är mer än företelse i Oz...tror både Backdoor, Hollywood, Red Snapper etc. har detta på lager. Däremot låter det som du fått en större ding, då är det kanske bättre att köra med poly-resin och glasfiberväv.

Logga in för att svara
#18415 Svar: Hur fixas en ding?? 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Pärlan
graphgraph

just det det tänkte jag inte på.. köpte min tub i costa rica och den ligger fotfarande hemma och skräpar

Logga in för att svara
#18418 Svar: Hur fixas en ding?? 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

thrallsurf
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!