Facebook data

1
Surf nara trondheim?
#18495 Surf nara trondheim? 17 år, 9 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Nagon som har info om surf i narheten av Trondheim trakten?

Ja, jag vet var Stadt ligger men har en polare som bor nagra mil norr om trondheim.

Helgen ser ente fel ut!

Sverre, nagara av dina slaktingar har flyttat sina husvagnar till rondellen precis vid jobbet.

//

Andiss:woohoo:

Logga in för att svara
#18543 Svar: Surf nara trondheim? 17 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Ingenting alls runt trondheim andiss..provar molde söderut från tronheim..gillar nordlig svall och har en insane hollow höger pointbreak om svallet är nordlig..lycka till;)

Logga in för att svara
#18546 Svar: Surf nara trondheim? 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Tony
graphgraph

Hej på dej, längesen sist! Har varit uppe i det området och kollade bl a Titran Fyr. Dyningen var massiv men tyvärr var vinden frisk onshore, megastök. Videosnutten visar dock potentialen. Öarna utanför Ålesund gav bra vågor ett par dar senare.

Logga in för att svara
#18570 Svar: Surf nara trondheim? 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

crabbis
graphgraph

bor själv i ålesund å de är då ca 6h med bil härifrån till trondheim, nästan 2h till moldes surfspot och 3h till stad. De norska surfarna är ju tyvärr inte så väldigt ivriga på berätta om spotter på nätet men de finns ju endel vindsurfare som också surfar å dem når man kanske lättare (tex surfersinfo.no) . Molde är känt för en viss lokalism. Gick iaf rykten om att en känd norsk snöbrädåkare blev bortjagad från lajnuppen

Logga in för att svara
#18689 Svar: Surf nara trondheim? 17 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Vi fick inte denna respons i Molde alls..vi träffade en local som var skiiiit trevlig och visade oss alla spots och en snabbare väg att köra från där vi bodde..Jag tyckte de verkade snäll och hjälpsam...jag antar att deras beteende beror på dem andras beteende oxå!!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!