Facebook data

1
SM / Surftouren / SSA
#19064 SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 3

cobben
graphgraph

Nåt 'tidigastedatum' för SM? Blir surftouren av? Vad händer i nya SSA?

Logga in för att svara
#19067 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Ja!! Que pasa en Suecia??? Kör igång nu!

Logga in för att svara
#19069 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

From nästa helg ere´på. Vi kommer att uppdatera surfforbundet.se inom kort. Det blir med kort varsel som vanligt, dock senast tordagen före tävlingshelg. Platsen för tävling beror på vindrikting och kan bli lååångt norrut, söderut , österut eller västerut, dock inom landets gränser. // Cagge, tävlingsansvarig SSA.

Logga in för att svara
#19070 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 3

Patrick
graphgraph

Synd att säga men det finns ju en anledning att man aldrig gått med i SSA...
Jobba på kommunikationen SSA.
Idén om surftouren är helt lysande just make it happen!

Positiv anda!

Logga in för att svara
#19074 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

O nej annu en icke medlem med asikter om SSA....

Brukar sjalv lagga inlagg om att jag inte ar medlem i amnesty pa diverse sidor...

Fan, var finns sverre nar man behover han?

Logga in för att svara
#19082 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 3

Patrick
graphgraph

Nej nej Andiss!
Vill bara se om det händer nåt innan man går med.
Har gått o dragit på det förlänge.
Gillar det här upplägget med surftour. Kan bli kanon.
Vad är det för gött lågtryck du skickar vidare från irland?
Ser ut att bli riktigt fint imorgon!

Kärlek och respekt:)

Logga in för att svara
#19084 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Hoppas det blir en lyckad surf tour.
Det finns nog stort intresse.

Lagtryck o lagtryck - lite smafis vind & vagor men surf idag o imorgon sa det blir gottmos.

Snart ar det nogs dags att starta folkkampjen:

"Mer vagor till svenska folket - Sprang bort Irland, UK, Danmark."

Logga in för att svara
#19089 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

I like the idea of a surftour as long as it doesn't come here

Logga in för att svara
#19097 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Sharkboy: Exactly! Good point! Its the same with used Uranium, I like the idea of putting it into the ground as long as not here, send it to Norrland!!!

Andiss: Vi kan också framställa kärnvapen istället om inte norrlänningarna vill ha det utbrända bränslet också spränger vi väck UK, Irland, Danmark och det är väl fan lika bra å ta Skåne på samma gång?

I rather put my money into Amnesty than SSA. SSA verkar ju lägga ner mer tid på att informera vad SSA inte ska göra än vad de ska göra....

Logga in för att svara
#19124 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

cobben skrev:
Nåt 'tidigastedatum' för SM? Blir surftouren av? Vad händer i nya SSA?

Vi har tidigt före styrelsens sommarledighet gått ut med information om Swedish Surf Tour på www.surfforbundet.se. All information finns där och kommer finnas där uppdaterat så fort nyheter kommer.

Vad som händer i SSA kan du fråga oss direkt istället för andra forum som här. Du hittar styrelsens nummer och mail på www.surfforbundet.se

Logga in för att svara
#19125 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Pat@backdoor skrev:
Synd att säga men det finns ju en anledning att man aldrig gått med i SSA...
Jobba på kommunikationen SSA.
Idén om surftouren är helt lysande just make it happen!

Positiv anda!

Varför kontaktar du inte styrelsen direkt istället för att skriva saker på andra forum som här? Vår kommunikation sker som sagt via mail till medlemmarna och på förbundets websida www.surfforbundet.se

Skickar dig ett mail.

sverre skrev:
I rather put my money into Amnesty than SSA. SSA verkar ju lägga ner mer tid på att informera vad SSA inte ska göra än vad de ska göra....[/quote]

Vi jobbar på att göra SSA mer till ett förbund än den förening det är idag. Meningen är att föreningar, anlitade entusiater eller företag ska ta hand om tävlingar och events. Det går inte att en styrelse sittande i Sthlm just nu ska ta tag i saker på alla håll i Sverige, det får lokala surfare göra, först då blir det bäst.

Skickar dig ett mail.

Logga in för att svara
#19126 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Jo för att ytterligare klar göra SSA's kommunikation. SSA kommunicerar inte via forum på andra sidor. För info hänvisas till www.surfforbundet.se eller kontakta oss per mail, vår chat på sidan eller ring någon av oss i styrelsen om ni har synpunkter, förslag eller vill hjälpa till lokalt.

Logga in för att svara
#19127 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ants skrev:
Jo för att ytterligare klar göra SSA's kommunikation. SSA kommunicerar inte via forum på andra sidor. För info hänvisas till www.surfforbundet.se eller kontakta oss per mail, vår chat på sidan eller ring någon av oss i styrelsen om ni har synpunkter, förslag eller vill hjälpa till lokalt.

Jag vill ju kunna damp-chatta privat bäst jag vill Muha ha ha ha aaa

Logga in för att svara
#19131 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 3

cobben
graphgraph

Ants skrev:

ahh, sorry. visste inte om att förbundet hade den principen.

Logga in för att svara
#19136 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ants skrev:

Om någon har en fråga om SSA här och medlem i styrelsen råkar se det, ska då denne styrelsemedlem inte kunna svara på det här? Du får ursäkta, men det låter helt fel. Utnyttja alla de kanaler som finns tillgängliga istället för att stänga in er och bara hänvisa till SSA's hemsida.

Logga in för att svara
#19138 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

personligen kan jag ju saga att klangen star o tranar kung fu pa patongs gator just nu istallet for att planera touren.

Logga in för att svara
#19139 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 1

mike
graphgraph

Lite kul att se att dessa forum för svenska surfare har samma sköna pajkastningstrådar som på det glada nittiotalets sköna ankdamm av österjöbadare

Idag ska jag ner till stenstrand och surfa stjärten av er allihop. Att jag glömt om jag är goofy eller vilken sida på brädan vaxet ska va på hör inte hit, nu ska gubben ut å surfa så se upp i backen tio hål i nacken. sådeså.

luv u all, peace

Mike-D

Logga in för att svara
#19142 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

caroliina
graphgraph

HJÄLP! ni grälar som ett gäng gamla kärringar!

Logga in för att svara
#19146 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

jonis
graphgraph

jag håller med. riktiga sur(f)kärringar..

Logga in för att svara
#19153 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

caroliina skrev:
HJÄLP! ni grälar som ett gäng gamla kärringar!

Ropa inte på vargen i onödan Carolina! Det här är ingenting, nothing, nada, Då har du inte sätt gräl på surfsverige. Jämfört med gräl på surfsverige når denna tråd inte ens upp i termen diskussion. Detta är milda viskningar som sveper fram som en lätt sommarbris över kinden, respekt och kärlek blandad med diplomati !

MUHAHAHA

Logga in för att svara
#19154 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jonis skrev:
jag håller med. riktiga sur(f)kärringar..

Ja men det var ju roligt att veta att du håller med!?

Vi behöver fler i samhället som bara gör det. Tycker personligen dock att du kunde sagt det med lite mer finess, något i stil med: "ja som kärringar på symöte när kaffet tagit slut och Vera inte betalat sin del ännu"

MUHAHAHAHA:woohoo:

Logga in för att svara
#19155 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

F´låt för fan så mycket!!!

Din finess var för avancerad för Sverre, såg nu det insmugna f:et!!!

Logga in för att svara
#19157 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ants har den enastående egenskap att gör ALLT till bråk och osämja. Men han tycker det rätt, riktigt och roligt . Så låt han har roligt då.

Logga in för att svara
#19164 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 3

cobben
graphgraph

1h efter jag skrev mina frågor så svarade Cagge på dem. Perfekt! Men vad hände sen? Orkar knappt läsa, än mindre bry mig.

Logga in för att svara
#19174 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Redax skrev:
Ants skrev:

Om någon har en fråga om SSA här och medlem i styrelsen råkar se det, ska då denne styrelsemedlem inte kunna svara på det här? Du får ursäkta, men det låter helt fel. Utnyttja alla de kanaler som finns tillgängliga istället för att stänga in er och bara hänvisa till SSA's hemsida.

Du får ursäkta Petter, men SSS styrelse försöker inte svara via forum där det sker en massa pajkastning. Vi hänvisar till att kontakta styrelsen personligen antingen via mobil, mail eller den chat funktion vi har på sidan.

På forum vill jag köra mina privata åsikter och utöva pajkastning på pajkastarna, muhah ha ha haaaa

Logga in för att svara
#19176 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Gazzer skrev:
Ants har den enastående egenskap att gör ALLT till bråk och osämja. Men han tycker det rätt, riktigt och roligt . Så låt han har roligt då.

Du känner inte mig, vi har aldrig träffats.. Men tack du!

Följande inlägg är inte särskilt kreativa och de kunde ha gått in på www.surfforbundet.se kontaktat styrelsen direkt och fått sina svar. Därav vår policy att all info om SSA finns på förbundets web eller kontakta styrelsen. Mer behövs inte sägas.

07.08.14 12:30
Pat@backdoor: Synd att säga men det finns ju en anledning att man aldrig gått med i SSA...

07.08.14 19:22
sverre: I rather put my money into Amnesty than SSA. SSA verkar ju lägga ner mer tid på att informera vad SSA inte ska göra än vad de ska göra....

Logga in för att svara
#19192 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ants skrev:
Du får ursäkta Petter, men SSS styrelse försöker inte svara via forum där det sker en massa pajkastning. Vi hänvisar till att kontakta styrelsen personligen antingen via mobil, mail eller den chat funktion vi har på sidan.

På forum vill jag köra mina privata åsikter och utöva pajkastning på pajkastarna, muhah ha ha haaaa

Du får ursäkta att bli ursäktad Ants, men jag har aldrig ifrågasatt Stockholm Sub Surfers ställningstagande. Vidare undrar jag om du kanske ser en funktion med detta forum utöver att folk tillåts uttrycka sina negativa åsikter om saker och ting om de vill det. Vad är policyn på SSA's forum?

Logga in för att svara
#19195 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Redax skrev:
Ants skrev:

Du får ursäkta att bli ursäktad Ants, men jag har aldrig ifrågasatt Stockholm Sub Surfers ställningstagande. Vidare undrar jag om du kanske ser en funktion med detta forum utöver att folk tillåts uttrycka sina negativa åsikter om saker och ting om de vill det. Vad är policyn på SSA's forum?

He he Petter Du får då ursäkta ursäkta ursäktningen. Men nu pratar vi om SSA och inte SSS antar jag.. Hursomhelst ang Surfsverige.se forum är det skitbra för surfare i Sverige att kommunicera och berömma och klaga på.. SSA har inte forum klart ännu som du säkert sett? När den blir klar så tvingas alla skriva i sitt eget namn (Förnamn Efternamn) och endast medlemmar får läsa/skriva. Kommunikation sker idag på websidan som sagt (åt ena hållet endast). Om man vill fråga något så får man kontakta styrelsen via mail, telefon eller den chatt som finns på sidan. Kukbra eller hur, kan inte bli bättre eller hur?

Logga in för att svara
#19197 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Petter du ar ju inte ens medlem i SSS!

Ants, varfor ar inte Petter medlem?

Na nu far det vara slut med tramset, hyr in 50 indier som sitter o kallringer alla medborgare i sverige.

Arjeplog, 01.23 23 januari 2008:

*Ring* *Ring* *Ring*

- Ja, hallo? Det ar Ingrid Svensson/
- Hello, Ingrid, my name is Sangive Pratatbuotp and I have a very good offer for you
- Wat is dis, ho is calling mej att dis time of najt?
- For 150 kronor you get a membership in Swedish Surfing Ass...
*CLICK*

*Ring* *Ring* *Ring*

- Hello, Ingrid, my name is Sangive Pratatbuotp and I have a very good offer for you
- You again, stop lling mej att dis time of najt?
- For 150 kronor you get a membership in Stockholm Subsurfers...
*CLICK*

Ring* *Ring* *Ring*

- Hello, Ingrid, my name is Adam Forslund, Nord and I have a very good offer for you
- You again, waht deal do you have for me this time?
- For 6500 kronor en 6'4" fish o en vatdrakt.
- Trevligt, hur betalar jag...

Logga in för att svara
#19198 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Hehe, just det varför är inte jag medlem? Det var du Ants som drog in SSS, inte jag. Folk kommer fortsätta att ställa frågor om SSA här. Sen är det upp till styrelsen om de vill att ev. felaktig information sprids på grund av att ni vägrar svara. Blir nog bra.

Logga in för att svara
#19200 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Redax skrev:
Hehe, just det varför är inte jag medlem? Det var du Ants som drog in SSS, inte jag. Folk kommer fortsätta att ställa frågor om SSA här. Sen är det upp till styrelsen om de vill att ev. felaktig information sprids på grund av att ni vägrar svara. Blir nog bra.

Oj skrev JAG "SSS", trodde du skrev det.. Kollade citarede citarat så det blev fel..

Just att det inte ska bli skitsnack och felaktig info som sprids så hänvisar därför alltid till SSA web, www.surfforbundet.se Men sedan så länkar vi tillbaka till de media som skriver om de event som vi informerar om. Crosslinking och alla tjänar/spar/får $€K på det eller annat..

Du får bli medlem också. Eller varför inte starta EXILE SURFERS CLUB och ta hand om SSA internationella lokal frågor

Logga in för att svara
#19204 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Lite info om SSA:

SSA ska inte kommunicera via surfsverige.
SSA ska inte anordna tävlingar.
SSA ska inte engagera sig i frågor som gagnar svensk surfing, exempelvis att rädda Mölle.

Jmf exempelvis om svenska fotbollsförbundet:

inte kommunicerade via TV
inte var med o anordnade seriespel, cuper etc
inte engagerade sig i frågor som gagnade svensk fotboll.

Jag tycker iallafall att det låter väldigt vettigt!

Logga in för att svara
#19205 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

He he, skit också. Nu känner jag att jag måste reklamera alla dyra kurser man sovit sig igenom där jofahjälmsfrissaprydda pr- och kommunikationskonsulter med byfånars envishet har hamrat in att all kommunikation sker/beror på mottagarens villkor.

surf igår på Torö, härligt. Länge sedan jag blev så spolad där, uppfriskande! Kör hårt ni som är ute idag!

Logga in för att svara
#19211 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

SSA upphör aldrig att förvåna... ett förbund som inte vill kommunicera med sina medlemmar. Aha, snillrikt.

Logga in för att svara
#19232 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

ErikG skrev:
SSA upphör aldrig att förvåna... ett förbund som inte vill kommunicera med sina medlemmar. Aha, snillrikt.

Ehh, SSA har ju en websida med information och det är bara att lyfta luren och ringa eller maila den du vill i styrelsen. Det finns chatt också under vissa tider. Om sedan styrelsen kommenterar vissa detaljer på andra diverse forum så får du se det som bonus kanske. Precis som nu när jag kommenterar SSA fråga om kommunikation.. Det finns ingen möjlighet SSA styrelse ska krävas att kommunciera på alla de forum som finns på nätet. Därför sker all kommunikation via SSA web, mail, telefon, chatt. Det borde räcka och bli över det

Logga in för att svara
#19234 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

sverre skrev:
Lite info om SSA:

SSA ska inte kommunicera via surfsverige.
SSA ska inte anordna tävlingar.
SSA ska inte engagera sig i frågor som gagnar svensk surfing, exempelvis att rädda Mölle.

Jmf exempelvis om svenska fotbollsförbundet:

inte kommunicerade via TV
inte var med o anordnade seriespel, cuper etc
inte engagerade sig i frågor som gagnade svensk fotboll.

Jag tycker iallafall att det låter väldigt vettigt!

Precis uppfattat, bra om lokala entusiaster kan dra de lokala frågorna ja. SSA är ett förbund och stödjer och hjälper där de kan ja.

Logga in för att svara
#19313 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

ratt intressant hur mycket avstand man tar fran allt detta nar man inte ar hemma.

hoppas touren drar igang. kommer hem i okt a kommer troligtvis vinna.

kasta lite mer pajj sa sticker jag ner a surfar 1.5 gubbe a ingen vind om 10 min.

puss

Logga in för att svara
#19315 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

vem vet?? någon annan kanske har ett äss i rockärmen porra... kan direkt säga att det inte är jag!

Logga in för att svara
#19334 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 5

KLANG
graphgraph

KMAM,
om du verkligen sag mig i Patong nar jag for tre sekunder skulle visa mina barn vad nunchakos var sa ar det hysteriskt roligt och sant. Surfade du Kalim eller Kata?

En parantes, Thai air 2 brader, helt gratis.

Sitter nu i Bangkok och langtar till Toro faktiskt.

och sa var det Touren, det ar Cagge som haller i den, anmal er i tid och stod arret, det ar alltid roligt med gemensamma surfarr. Den som gnaller gor det enbart for att de vet de aldrig overlever forsta rundan.

Tonight we dine at Toro....

Logga in för att svara
#19336 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

KLANG skrev:
KMAM,
om du verkligen sag mig i Patong nar jag for tre sekunder skulle visa mina barn vad nunchakos var sa ar det hysteriskt roligt och sant. Surfade du Kalim eller Kata?

och sa var det Touren, det ar Cagge som haller i den, anmal er i tid och stod arret, det ar alltid roligt med gemensamma surfarr. Den som gnaller gor det enbart for att de vet de aldrig overlever forsta rundan.

Kul att du får surf Klang-man!

Liten rättelse, det är SSA-styrelse med lokal förening, företag eller entusiast som står för Swedish Surf Tour deltävlingarna. Cagge är tävlingansvarig och har bla råddat ihop en tävlingslåda innehållande vad arrangören behöver för själva tävlingen. Jag har mest haft kontakt med föreningarna, entusiasterna och företagen. Men hela styrelsen är involverade i de flesta detaljerna kring själva touren. Tex vi (jag, Cagge och Henio) köpte in 20 st tävlingströjor i Frankrike för en vecka sedan som i veckan går i tryck för de tävlingar där huvudsponsor inte får fram egna tröjor..

Logga in för att svara
#19341 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

KLANG skrev:
KMAM,

Klangen, ingen går säker från Surfsveriges paparazzis. Tänk på det vid nästa uppvisning hehehehe!
Bilder säljes till högstbjudande!

Logga in för att svara
#19384 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

KLANG skrev:
Den som gnaller gor det enbart for att de vet de aldrig overlever forsta rundan.

Precis, de är loosers, precis som alla som gnäller över lite eller mycket crowd! Uhh jag är så ledsen, någon annan tog min våg, buuuuuuuuu. Men fan paddla hårdare då din jävla looser säger jag bara!

Logga in för att svara
#19526 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

KLANG skrev:
KMAM,

jag gick förbi dig med 20 steg innan jag insåg vem det var som stog där och svingade med pinnarna. ska erkänna att jag skrattade rätt högt för bland det sista jag hade förväntat mig att ser var dig med ett par karatepinnar i näven på patong. det där med 3 sekunder vetefan, det såg ut som du körde tranan eller nåt hehehehe.

bodde nere på karon så jag tog en dag på kata vilket faktiskt var jäkligt roliga vågor. lätt takeoff sen vart det wedge på insidan med en snabb vägg. lyckades tom snappa en leash när ett freakset kom och sen vart det simma av. vart körde du?

Logga in för att svara
#19657 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 5

KLANG
graphgraph

Körde karon en dag, tre meter jävligt srömt, men annars Kata och kalim. Små men ok vågor. Jag åkte ju som du såg med hela familjen. Frugan är rätt trött på Bali efter fem resor dit, men har iof nu insett att Bali är bäst. Tajland har blivit en blek kopia av Grand Canaria. Fan, skrädarna pratar ju svenska och säljer skjortor i Ullared. Phi phi island har Seven eleven, Internet cafe och horor. Torö, den sista oskulden.

PK

Logga in för att svara
#19684 Svar: SM / Surftouren / SSA 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

KLANG skrev:
Körde karon en dag, tre meter jävligt srömt, men annars Kata och kalim. Små men ok vågor. Jag åkte ju som du såg med hela familjen. Frugan är rätt trött på Bali efter fem resor dit, men har iof nu insett att Bali är bäst. Tajland har blivit en blek kopia av Grand Canaria. Fan, skrädarna pratar ju svenska och säljer skjortor i Ullared. Phi phi island har Seven eleven, Internet cafe och horor. Torö, den sista oskulden.

PK

sååååå jävla sant! vi verkar ha befunnit oss i EXAKT samma situatuion.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!