Facebook data

1
Surfcrew wanted!!
#19343 Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Inte surfat länge men är helt biten av det!! det här kanske kommer att låta som en kontaktannons men hey vad gör man inte...

Sökes: några som åker ut från Göteborg då och då för att surfa(varberg, åsa mm mm gärna oxå danmark norge), som oxå har plats för mig och min bräda!! dela på bensin och bara chilla.. hoppas kunna surfa mer och mer under vinter halvåret!! så om du har en bil och söker nån att dela soppa med hör av dig!! jag kan dansa oxå!!! ha ha.. ha det gött // Mr O

Logga in för att svara
#19344 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Obie skrev:
Inte surfat länge men är helt biten av det!! det här kanske kommer att låta som en kontaktannons men hey vad gör man inte...

Sökes: några som åker ut från Göteborg då och då för att surfa(varberg, åsa mm mm gärna oxå danmark norge), som oxå har plats för mig och min bräda!! dela på bensin och bara chilla.. hoppas kunna surfa mer och mer under vinter halvåret!! så om du har en bil och söker nån att dela soppa med hör av dig!! jag kan dansa oxå!!! ha ha.. ha det gött // Mr O

"jag kan dansa också!" hah, en som har kollat på yrrol..

Logga in för att svara
#19380 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Gibbe
graphgraph

Jag har tänkt försöka komma igång och surfa lite här hemma nu om det går innan jag drar iväg utomlands i november. Har bil och behöver surfpolare att dra med, så hör av dej!

chrajster@hotmail.com

Logga in för att svara
#19386 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Kom på festen på lördag så lär ni träffa en hel del av dem som surfar Västkusten...

Ha det gott
//Göran
---------------------------------------------
www.backdoor.se
www.surfakademin.se

Logga in för att svara
#19405 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Gibbe
graphgraph

Hade varit najs, men jag kan tyvärr inte i helgen. =(

Logga in för att svara
#19533 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Jag är också väldigt på för att dela bensin och hänga med dem som har bil och vet var man ska ta vägen, när det är surf runt Gbg!!
Kan tyvärr inte komma på festen på lördag (vilket suger), men jag kom upp till Gbg idag, så nu j..vlar ska de surfas här snart också!!

Logga in för att svara
#19552 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

skulle lätt kunna dra ner på festen men har bokat hela helgen med tråkiga grejer!! dock ska köpa torrdräkt i varberg... Wa Wa Weee wow!! ha de gött

Logga in för att svara
#19553 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

AroundTheWorld skrev:
Jag är också väldigt på för att dela bensin och hänga med dem som har bil och vet var man ska ta vägen, när det är surf runt Gbg!!
Kan tyvärr inte komma på festen på lördag (vilket suger), men jag kom upp till Gbg idag, så nu j..vlar ska de surfas här snart också!!

Försöker fixa bil och liknande men snart så!!!
kommer bli en toppen höst/vinter, så håll i hatten SURF 2007!!

ha det // Simon

Logga in för att svara
#19589 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Gibbe
graphgraph

Aroundtheworld: Släng iväg ett mail till mej på adressen ovan!

Obie: Har svarat på ditt mail. =)

Logga in för att svara
#19631 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Obie skrev:

OK? Varför söker du några o inte någon? Chilla? Dansa?

Logga in för att svara
#19694 Svar: Surfcrew wanted!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Ripcurl
graphgraph

Är också sugen på att hänga med folk och surfa! Sitter tyvärr fast mitt i skogen i Växjö... Någon i närheten som surfar?

Är inte jättevan surfare men det blev en del i Portugal i höstas. Tillräckligt för att ha abstinens nu...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!