|
#19966 |
Svar: SUP på torö 17 år, 8 månader sen |
Stoke: 1 |
|
En våg, alla vågor, ska självklart vara öppna för alla sorters farkoster - så länge de saknar motor! Man får ju inte bli upprörd över något så enkelt som en paddel!
|
|
|
|
|
#19967 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
ErikG skrev:
Hämnden är ljuv, snart kommer jag med min fishboard och hackar era pråmar i bitar
Den där blir man ju riktigt nyfiken på! En billig Jetski typ.
|
|
|
|
|
#19968 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
adisgladis skrev:
En våg, alla vågor, ska självklart vara öppna för alla sorters farkoster - så länge de saknar motor! Man får ju inte bli upprörd över något så enkelt som en paddel!
Kan du inte posta en lista över vad man får bli upprörd över? Snälla! 
|
|
|
|
|
#19972 |
Stoke: -234 |
|
adisgladis skrev:
PIIIIIP !!! WRONG !!!!!!
Ska du blanda kite, windsurf, o vågsurf då eller???
i en timmerflottsälv i Norr?
DU kan va en PADDEL !!!
|
|
|
|
|
#19973 |
Stoke: 1 |
|
sverre skrev:
adisgladis skrev:
PIIIIIP !!! WRONG !!!!!!
DU kan va en PADDEL !!!
Alltså helst blandar jag inte - men jag kan inte se hur man skulle kunna vägra någon/något i en lineup utan att framstå som en...
|
|
|
|
|
#19974 |
Stoke: 4 |
Ants
|
sverre skrev:
adisgladis skrev:
PIIIIIP !!! WRONG !!!!!!
DU kan va en PADDEL !!!
Precis, hatar dagen mix av actionsporter, extremsporter. This is so extreeeeemm. Vad fan är det för extreeeemt med något extreeeemt idag fan! Skateboard, snowboard och surfing har fan inget alls gemensamt med andra actionsporter, men de har den hel del gemensamt med brädsporter eller sidledessporter.
En fråga.. Står man ens sidledes när man paddlar på en SUP-pråm?
An annan fråga.. Är det fel att anklaga dem för att de SUPER på TORÖ nuförtiden? Själv anklagade jag Skidförbundet för att SUPA ner snowboard på 90-talet enligt media, se www.neo.se/skidforbundetsuger.pdf (grov feltolkning av dem..)
|
|
|
|
|
#19975 |
Stoke: 33 |
|
Sidledsporter ar ett javla mongo uttryck.
intr
sidled, sidling
1. To go or edge along sideways, especially in a cautious, furtive and ingratiating manner.
Thesaurus: creep, inch, slink, sneak, steal, wriggle, insinuate.
Fan jag ska borja sta parallelt alltid fr.o.m idag.
Nard et kommer till extremsport ar Faltritt grymt hardare an nagon s.k. gay sidled sport som surfing
wwwc.aftonbladet.se/vss/ridsport/story/utskrift/0,3258,301173,00.html
|
|
|
|
|
#19977 |
Ants
|
Andiss skrev:
Sidledsporter ar ett javla mongo uttryck.
intr
sidled, sidling
1. To go or edge along sideways, especially in a cautious, furtive and ingratiating manner.
Thesaurus: creep, inch, slink, sneak, steal, wriggle, insinuate.
Fan jag ska borja sta parallelt alltid fr.o.m idag.
Nard et kommer till extremsport ar Faltritt grymt hardare an nagon s.k. gay sidled sport som surfing
Kanske det ja.. men då har jag lyckats med mina mål i mina företag som heter Sideways Sports och Sideways Media Event Marketing. Jag skrev i mina företags visioner och mål ifrån början att jag ska stå sidledes på brädan och alltid stå tvärsmed allt jag kan i mina åsikter. Eller som Jim Carrey sa "suck me sideways"
Muhaha ha ha haaaa
wwwc.aftonbladet.se/vss/ridsport/story/utskrift/0,3258,301173,00.html[/quote]
|
|
|
|
|
#19978 |
Ants
|
Eller tvärsemot, ähh vem bryr sig!
Fuck soulsurfing och loosers kan inte ta vågor!
|
|
|
|
|
#19979 |
Stoke: 33 |
|
|
|
|
|
#19988 |
|
Exakt!
Fuck em all!
Loosers kan inte ta vågor så enda chansen att få en våg någonsin är att åka till typ en illastinkande fattig fiskeby på en ö utanför SierraLeone eller elgenbenskusten, där kan de rida en skummande vågkam på 2 foot, så jävla mycket soul alltså!!!
Fuck em all
Go back to the valley

|
|
|
|
|
#19992 |
|
|