Facebook data

1
Neeed to Know!?
#1935 Neeed to Know!? 18 år, 6 månader sen  

Hampus.E

Hur var det idag på västkusten??

Logga in för att svara
#1939 Svar: Neeed to Know!? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

tjena hampe!! antar att de e egenwall.. va ute i steninge ett par timmar i förmiddags å de va ingen höjdare allt va typ sönderblåst, en enda röra! hade nog vart fint å gett sig ut senare på eftermiddagen när vinden dog, men då kunde man ju inte.. so that`s it!! mvh peter

Logga in för att svara
#1969 Svar: Neeed to Know!? 18 år, 6 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

De blåste för jävligt och när vinden väl la sig så var de inte mkt swell kvar..

Logga in för att svara
#1975 Svar: Neeed to Know!? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

Aah segt att det va så sönderblåst

det e inte egenwall det e jag som var ut loggad bara

thx för infon

Logga in för att svara
#1979 Svar: Neeed to Know!? 18 år, 6 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Peter din lilla dvirg....här kommer egenwall jr! Var det lika dåligt som förra stormen? Kommer bara ihåg att det enda vi kunde surfa de dagarna var shorebreaket om man inte ville driva till danmark..... Hoppas allt är bra där hemma. Var ute i Oregon idag och det var 12 fot och jävligt hårigt, men cleant. Det som var lite jobbigt var att jag surfade utan leash på min 5'10, men det var bara att köra och hoppas på det bästa.....hälsa alla där hemma!

Logga in för att svara
#2013 Svar: Neeed to Know!? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

tjabba luke!!! tyvärr var de så dåligt..grejen e ju att ja va ju bara där under förmiddagen när ja hade en medelvind på 20 m/s å helt sönderblåst...vinden la sig helt efter kl 2 å de e ju då man skulle vart ute, men givetvis skule man jobba då .. e allt bra i usa eller?? ska till hawaii i mars å även en sväng till californien ha de gött!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!