Facebook data

1
Tack To$ki!!
#19447 Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

För lång o trogen tjänst med surfabstinensen i högsta hugg. Vi har haft våra guldstunder i vattnet, Magic Sunday på Udden, den fina vårhelgen med G-bay Crew, alla mitt-i-veckan-dagar som vi suttit själva på torö när andra har arbetat, battlat med K-man på söders krogar, hånandet av Guldmunkens toffleri, alla samejojkar och Eddie Medusa-låtar vi rivit av i lineup.

Hoppas du får det bra i Mosjoen i Norge o slaktar får snabbare än godzilla.
Låt inte kvinnorna ta dig!!!!

Salut!

Logga in för att svara
#19453 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Det var som fan. En epok går i graven alltså! Lycka till då mannen, vi håller ständig utkik!

Logga in för att svara
#19461 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Men Fan! Toski! Inte åka nu! Det har ju bara börjat...

Logga in för att svara
#19466 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jag ska ömt vårda din hallonröda halsduk tills nästa gång!
Eller så får Limpan den...

Logga in för att svara
#19474 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.........

Logga in för att svara
#19522 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

äh men vafan toski min korta dystra bajenbroder, sviker du nu? det e nu vi reser oss ur askan som en fågel fenix och slår tillbaka antagonisterna med bly i nävarna.

jaha, hare jävligt bra på andra sidan gränsen. tomrummet du lämnar efter dig är totalt!

Logga in för att svara
#19524 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Åh fan, ett helt eget ämne på SS. Hedrad Nog har man haft fina stunder i Svea. Men nu väntar hårt arbetande tider i ett vackert land där de knappt betalar skatt. WOOHOO. Fåren ska brutalt mördas, anus ska skäras bort och tarmarna ska slitas ut genom samma öppning som nu inte finns, torsken ska håvas upp ur fjorden och oljedollarna ska in på kontot. Så är det bara. Missar en surf höst i Svedala men tror att en våg ska man väl lyckas plocka på andra sidan Skanderna.

Peace out!!

P.S.

Kommer ner på fredag och slaggar en natt. Kanske man kan sööpa lite.

D.S.

Rätt jävla clean dag i vintras. Höhöhö

Logga in för att svara
#19527 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Vill också passa på att tacka K-man som fått rabies i Thailand och sitter i karantän. Skänk han en tanke du med. Nästa gång är det kanske din tur att vara inlåst med Anton Glanzelius i ett syretält.

Logga in för att svara
#19542 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Redax skrev:
Vill också passa på att tacka K-man som fått rabies i Thailand och sitter i karantän. Skänk han en tanke du med. Nästa gång är det kanske din tur att vara inlåst med Anton Glanzelius i ett syretält.

hehehehehehehe

glöm inte bort att skänka redax en tanke nu när han snart blir inlåst med tre icke-engelstalande indier i en garderob på 6 m2. dom kommer koka te på hans växter och göra narr av han på hindu. nästa gång är det kanske din tur att ta en indier

Logga in för att svara
#19587 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

HAHAHAHAHAHA!!! Ni är ju väck!
Toski, på lördag är det knivkastarSM som gäller = sööööööpa!!!

Logga in för att svara
#19733 Svar: Tack To$ki!! 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Toski lille vän! När du äntligen tar klivet västerut till detta vågfrälsta land så hamnar du ta mig fan i MOSJØEN!!! Hajar att du är redigt sugen på dom där stackars fåren men shit gubben, MOSJØEN!!! Vet du hur många små oskyldiga små får som springer löst omkring här i väst lofoten??? Finns nog för alla dina behov utan att någon skulle sakna minsta lilla ullkofta. Å så hade du ju fått vågor i tillägg med det crew som börjar ta form här uppe. Jag förstår inte... men det har jag ju aldrig gjort:laugh: . Håll kniven stadigt i hand å skrik till om du vill komma på besök på öarna! Blir förbannad om du inte dyker upp:angry: !!! Rock on man!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!