Facebook data

1
Efterlysning
#1955 Efterlysning 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Du som filmade kitekillen (som senare paddlade ut) på det där stället på västkusten, fick du några bilder på vi tre som kom i vit folkavan för en snabb session innan mörkret? Lite fåfängt kanske att efterlysa men med de vågorna vi fick var så sjukt roliga och det vpre grymt och få se klippen.

svar till: Hoppas jag inte stinkbuggade

Logga in för att svara
#1968 Svar: Efterlysning 18 år, 6 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Fick ni de nice på slutet eller?
Såg att ni fick nåra goa innan jag drog vidare, hade joinat er igen om jag inte var så nedfrusen. har fortfarande inte tinat..

Btw. Var kitarna tvugna att vara där?

Logga in för att svara
#1977 Svar: Efterlysning 18 år, 6 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

hej bro Did you have fun today? where did you go, send a private e-mail if need be.

Logga in för att svara
#1983 Svar: Efterlysning 18 år, 6 månader sen  

Sam Hansson

043310012@telia.com
Vi redigerar ihop det idag ihop med annat från lite andra ställen.
Komer upp på www.kiteflame.se ikväll

/Sam

Logga in för att svara
#1992 Svar: Efterlysning 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Det såg sådär ut när vi kom men när vinden la sig så reste sig vågorna betydligt. Runt huvudhögt och brant, snabbt och tungt. Inte varje dag man får surfa sådant i Sverige. Vi instämde och jämförde vågen med den höger om piren i Caleta de Famara, i onshore. Synd bara att det var skymning och inte gryning.

Fader: Vi kollade in G´s i H-stad först och där var det en hel del ute. Vi tyckte det såg rätt slött ut och det var inte många som fångade vågor så vi drog vidare. Ola har ett secret kallat Lilla Easkey som de körde i fjol men vi kom aldrig dit. Ola hade glömt hur man hittade dit... Men fick lite vågor till slut i alla fall.

Logga in för att svara
#1993 Svar: Efterlysning 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Sam: Coolt
Lars: Det var en kitare där men han la ner och paddlade ut när vi kom. Om de är tvunga att köra där vet jag ej, men visst kan det kännas lite nojit att dela line up med kiters. Vet aldrig var de kommer att hitta på, eller var på hittet kommer att sluta. Förhoppningsvis har de mer koll än vad jag tror. Hadet

Logga in för att svara
#1998 Svar: Efterlysning 18 år, 6 månader sen  

Sam Hansson

Vi har delat dalen dom sista 5 åren med varandra, inga problem.

Bilder
www.kiteflame.se/dalen/

Film
www.kiteflame.se/filmer/2006-09-06_Dalen.wmv

Fick en 14 sek våg på en av er, fiiint som tusan.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!