Facebook data

1
oahu i vinter?
#19881 oahu i vinter? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

men
graphgraph

är det någon som ska dit i vinter, kommer nog vara där 29 decemer till 27 januari och det vore trevligt att ha nån resekamrat och dela bil och boende med? funderar även att dra över en kort sväng förbi maui för lite windsurfing.

hur är surfingen på oahu om man är en medelgod surfare och måste man verkligen ha bil(några bra tips på biluthyrare)?

micke

Logga in för att svara
#19882 Svar: oahu i vinter? 17 år, 8 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Tror minsann jag svarade på steffo åsså!

Jag tycker bil är ett måste, bryten är så pass utspridda att det blir tufft annars..speciellt när det blir riktigt stort, vilket är väldigt vanligt under den perioden! Men det finns gott om surf för alla olika nivåer!

Jag kommer säkert vara här på holmen som vanligt

Logga in för att svara
#19921 Svar: oahu i vinter? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

Bil e absolut inget måste.. Och dessutom e det ganska dyrt att hyra bil. Du kan bo på plantation village i waimea ( North Shore) javligt chill ställe och typ det ända stället att bo på uppe på north shore.. När vi var där så liftade vi hela tiden, funkar kanon lr så lånade vi bilen på hostelet! Å även fast de kommer in feta swell så har du fortfarande ganska många spots att välja på som inte blir för stora. E du sugen på att även köpa custom bräda ska du kolla in SFO Hawaii. www.surfboardfactoryoutlet.com. Sjukt fina brädor och dessutom inte kostar skjortan! Lycka till!

Logga in för att svara
#19938 Svar: oahu i vinter? 17 år, 8 månader sen Stoke: 1

freddie
graphgraph

håller med att bil inte är ett måste.. liften funkar prima, om man inte köper moppe, som rekomenderas.. finns många på craigslist.com å så kan du sälja den för samma pris när du sticker.. grymt smidigt också, när det oftast står helt still med biltrafiken på north shore kör du förbi på insidan.. sparar timmar när dom stora svällen och tävlingarna kommer.. surfet behöver du inte oroa dig om.. det finns för alla, stora och små..

Logga in för att svara
#20246 Svar: oahu i vinter? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

men
graphgraph

hur svårt är det at köpa och sälja moppe, är det massa papper och försäkringar som måste fixas och går det verkligen att köra runt med en bräda på moppen?

hur är det med boende runt om, finns det billiga backpackerställen runt om eller måste man boka rum vart man än åker, finns det möjighet att tälta runt på stränderna eller diverse campingar och vilket standard har de?

vore trevligt att få svar på dessa frågor nu när man bokat en biljett i total blindo, och framförallt tips på bra breacks runt om ön, söker inte det extremaste men drar mig gärna bort från crowdsen.

micke

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!