Tyreso_soulsurfer skrev:
Som bajare ska man väl kanske inte börja prata meriter
ett Sm guld på 100 år eller nåt sånt och dessutom i bajens Parad sport isbandy så har faktiskt djurgården fler sm guld 2 st nämligen:evil:
och ja jag vet vad 123 betyder inom bajen kretsar.. Hoppas du vet vad 9-1 står för i Djurgårds kretsarB)
Men ha det gött nu ska jag återgå till livescore.com för nu ser min långenlapp ut att sitta
Stay Fresh
det var inte jag som börja prata meriter det var du. det enda jag sa var att springa omkring och skryta över ett kryss mot juve för ett par år sen blir lätt skrattrestande HAHAHA. 9-1 där har du däremot nåt att skryta över grattis. komemr du ihåg
bajens paradsport isbandy? skulle inte vilja kalla det för bajens paradsport. vi har sthlms och sveriges starkaste idrottssektion. visst vi har bara ett sm guld i fotboll, vi har missat alldeles för många sm guld i ISbandy osv men som idrottsklubb sett så e vi sveriges starkaste överlag och har ett klubbmärke och en stadsdel som vi e stolta över och försvarar till skillnad från vissa andra som såg sin stadsdel bli lätt påsmälld i röven för två veckor sen när det 1500 man starka grön-vita infernot drog igenom dom blåhåriga tanternas land på öfvre (eller hur ni än stavar det).
puss påre
obs detta inlägg ska tas med ett leende och är endast härligt sthlms fotbollshets. djyrgårn e ju faktiskt från sthlm till skillnad från ajk. även fast dom kommer från den gråaste jävla delen av stan där rosevin smuttas, backslick fortfarande är den populäraste frisyren och nord lägger sina surffester hehehehe:)