Facebook data

1
Att surfa i sverige är som att.....
#20173 Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

gurra
graphgraph

att surfa i sverige är som att bowla med vänstern

att surfa i sverige är som att se sitt barn födas med cancer i blodet

att surfa i sverige är som att ligga med en tjock

fyll på med fakta om hur d e att surfa i sverige:kiss:

Logga in för att svara
#20174 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

Att surfa i sverige är som att vara tillsammans med en sur torrbulle när man väl får ligga så är kvaliteten oftast kass. Istället beger man sig utomlands på charter för att stilla begäret.

att surfa i sverige är som att spela hockey på hawaii

att surfa i sverige är som att skatea på garageuppfarten

Logga in för att svara
#20175 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Har haft skitroliga skatesessions på garage uppfarten och ännu roligare surfsessions i svenska vatten.. Förstår inte vad ni klagar på..!! det e faktiskt kul o surfa i Sverige...!! Så det så

Logga in för att svara
#20184 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

har en polare som kom till sverige i våras från australien och en från nya zeeland som surfat hela deras uppväxt. har även bott några år i hossegor och sa de till oss i lördags att den svenska surfen är den bästa dom haft någonsin.
första dagen dom kom till sverige så surfa dom skånska östkusten med offshore å tuba runt lite
dessutom gillar dom the wave hunting som dom kallar de

själv tycker ja att de e lite mer charm och själ i de svenska, man blir inte så bortskämd som utomlands

Logga in för att svara
#20185 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Surf på hemmaplan är riktigt härligt. Man har ofta gått o väntat länge och plötsligt är det dax. Visst är vågkvalitén oftast sämre än indonesien och vattnet kallare. Men njutningen av att få paddla ut när man inte surfat på ett tag gör att höfthögt chopp kan kännas epic!!

I like it at home, men en surfresa då o då gör själen gott!!

Logga in för att svara
#20186 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

freddan skrev:
har en polare som kom till sverige i våras från australien och en från nya zeeland som surfat hela deras uppväxt. har även bott några år i hossegor och sa de till oss i lördags att den svenska surfen är den bästa dom haft någonsin.
första dagen dom kom till sverige så surfa dom skånska östkusten med offshore å tuba runt lite

själv tycker ja att de e lite mer charm och själ i de svenska, man blir inte så bortskämd som utomlands

MUHAHAHA Antingen så förstår du inte ironi från dessa kompisar från ner under eller så är du dubbelironisk o jag fattar inte dubbelironi,

Charmigt, ja fy fan va charmigt det är med surfsbstinens och småvågor onshore!

Att hylla den svenska surfingen som bra är som att samtidigt vinna guld i självbedrägeri, mytomani och idioti. Som att hylla riverrafting i ett dike med stillastående vatten. Som att tycka att dödahavet har bra dricksvatten, som att tycka att det är frodigt i sahara öknen

Att klaga på den svenska surfingen är som att ha valt att bli bonde o klaga på att det luktar gödsel... som att gräva en grop o trilla själv däri, som att gå på pizzeria o klaga på att de inte har hummertallrik på menyn, som att sitta vid en sandlåda o klaga på hur liten öknen är i Sverige, som att klaga på att det är minusgrader på vintern, som att klaga på de som klagar på att det klagas.

Logga in för att svara
#20188 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Hahaha, man måste känna boyzen (G&T), hur dom e efter midnatt för att förstå.
Om man som jag inte har samma möjlighet som förr att bege sig utrikes:

Att surfa i Sverige...

en clean o solig dag med sina buddies...

ensam i månskenet en varm sommarnatt...

mitt i vintern med varm o tät neopren...

fånga det rena eftersvallet...

lämna vardagen för en stund...

meditation med granar o tallar i sikte... usw

Skulle kunna vara mer poetisk men jag rör inte vin före lunch.
Allt jäkelskap med att surfa i Sverige tas inte upp här, hehe...

Logga in för att svara
#20190 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

NEEEEJ! Vad har hänt???

Att surfa i Sverige...
... e att få psykbryt när färger o siffror ändras!!!
Nu drar vi till Las Vegas o gör av med hela surfkontot!!!

Logga in för att svara
#20192 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

gurra skrev:
att surfa i sverige är som att bowla med vänstern

att surfa i sverige är som att se sitt barn födas med cancer i blodet

att surfa i sverige är som att ligga med en tjock

fyll på med fakta om hur d e att surfa i sverige:kiss:

jag fullkomligt älskar att kasta mig i vattnet i detta land men att surf i sverige är som att:

onanera till ellos katalogen
ta på sig ett par nytvättade jeans som är 5 storlekar för små
snowboarda i saharaöknen
dricka veckans öl på carmen

Logga in för att svara
#20193 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

sverre skrev:
freddan skrev:

MUHAHAHA Antingen så förstår du inte ironi från dessa kompisar från ner under eller så är du dubbelironisk o jag fattar inte dubbelironi,

Charmigt, ja fy fan va charmigt det är med surfsbstinens och småvågor onshore!

Att hylla den svenska surfingen som bra är som att samtidigt vinna guld i självbedrägeri, mytomani och idioti. Som att hylla riverrafting i ett dike med stillastående vatten. Som att tycka att dödahavet har bra dricksvatten, som att tycka att det är frodigt i sahara öknen

Att klaga på den svenska surfingen är som att ha valt att bli bonde o klaga på att det luktar gödsel... som att gräva en grop o trilla själv däri, som att gå på pizzeria o klaga på att de inte har hummertallrik på menyn, som att sitta vid en sandlåda o klaga på hur liten öknen är i Sverige, som att klaga på att det är minusgrader på vintern, som att klaga på de som klagar på att det klagas.

passa dig för ironin sverre, du har inte åldern inne!

Logga in för att svara
#20200 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

Swingkid skrev:
Har haft skitroliga skatesessions på garage uppfarten och ännu roligare surfsessions i svenska vatten.. Förstår inte vad ni klagar på..!! det e faktiskt kul o surfa i Sverige...!! Så det så

Jag skatear på garageuppfarten nästan varje dag och tycker också det är kul.. Har också haft mina bästa surfsessions härhemma i sverige.. ....

Jag älskar att skatea min garageuppfart och surfa i sverige men vafan swingkid erkänn att det skulle behövas lite mer självdistans bland svenska surfare?

Det suger att surfa i sverige generellt sett. Det är bara att erkänna att vi är ett gäng idioter, motsvarande t.ex. skidåkarna från ghana, vare sig vi vill tro det eller inte.

Logga in för att svara
#20203 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Fan vad alla lipar... Förra helgen fick 20 timmar i vattnet på lördag och söndag, bara tacka och ta emot. Som sagt, det är lite charm att surfa i sverige, man blir mer sugen när man inte får så många tillfällen,

Logga in för att svara
#20207 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Thompa skrev:
Swingkid skrev:

Jag skatear på garageuppfarten nästan varje dag och tycker också det är kul.. Har också haft mina bästa surfsessions härhemma i sverige.. ....

Jag älskar att skatea min garageuppfart och surfa i sverige men vafan swingkid erkänn att det skulle behövas lite mer självdistans bland svenska surfare?

Det suger att surfa i sverige generellt sett. Det är bara att erkänna att vi är ett gäng idioter, motsvarande t.ex. skidåkarna från ghana, vare sig vi vill tro det eller inte.

Varför tror du jag bott snart 8 år utomlands:)

Logga in för att svara
#20341 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Swingkid skrev:
[quote]Thompa skrev:
[quote]Swingkid skrev:

Varför tror du jag bott snart 8 år utomlands:)

Du kanske är efterlyst för skattebrott???

Logga in för att svara
#20345 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

surfing in sweden is like eating cake without the icing, like a sandwich with just butter on it, like a shower with no soap, like a shag without a cum!

not so bad really...cake tastes ok even without icing, if your hungry you'll eat dry bread, if you stink then just water will do and a good shag is allways good..cum or not...

we learn to live with our situations and as johan says..beggars can't be choosers!!!

Logga in för att svara
#20346 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Att surfa i sverige när det är kallt är som Pink floyd sjöng comfortably numb och visst fan är det gött att sitta i en varm bil på väg hem från surfet gärna i Februari. för en bättre beskrivning se Step into liquid och delen där dom är i sheboygan och träffar fresh water surfarna i the great lakes.

Stay fresh

Logga in för att svara
#20347 Svar: Att surfa i sverige är som att..... 17 år, 8 månader sen Stoke: 3

Patrick
graphgraph

Så här hade vi det igår...
Finns inget att klaga på direkt;)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!