Facebook data

1
Var får jag tag på LockBox fen box och fenor?
#20299 Var får jag tag på LockBox fen box och fenor? 17 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Eftersom jag inte kunde ta mig ner till Mölle för surf pga av jobb fick det bli en session på Torö. Körde på min nya Lost rnf-q och smackade in i den allt för välkända toröstenen. Drog av min stora högerfena med fenbox och hela skiten!! FAAAAAN.
Någon som kan tipsa om var man kan handla femboxen jag behöver och fenor? Eller finns det rent av någon härhemma som kan fixa en reperation som denna?
Tackar, Jakob

Logga in för att svara
#20338 Svar: Var får jag tag på LockBox fen box och fenor? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Henrik
graphgraph

Låter skit hörru!
Jag kan inte hjälpa dig men är också ganska ny ägare av en rnf-q 5'6 med lokbox. Om du hittar eller får för dig att beställa ett kit kan jag tänka mig haka på. Dom ju inte är så lätta att hitta här, kan vara bra att ha om.
Henrik, skåne, sthlm

Logga in för att svara
#20340 Svar: Var får jag tag på LockBox fen box och 17 år, 8 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Vet att jag haft en broschyr från distributören i Europa. Ska försöka leta fram det senare ikväll.

Ha det gott
//Göran
----------------------------
www.backdoor.se

Logga in för att svara
#20351 Svar: Var får jag tag på LockBox fen box och 17 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

börjar lösa sig nu...

Rainbowfincompany gör fenorna och boxarna. Pratat med dem men går inte att få det skickat till Europa. De gav mig en adress i UK och det ser ut som att det ska vara lugnt att få skickat därifrån, killen jag pratade med skulle kolla på lagret vilka dims och färger de hade inne samt pris och frakt kostnader. de som e sugna kan väll bara slänga ivärg ett mail till; jahkob_a@hotmail.com
hej på er...

Logga in för att svara
#20360 Svar: Var får jag tag på LockBox fen box och fenor? 17 år, 8 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Ska droppa förbi lokbox i Oceanside CA imorrn, om du skickar iväg ett mail till mej kan jag kolla vad de har inne.

Logga in för att svara
#20436 Svar: Var får jag tag på LockBox fen box och fenor? 17 år, 8 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Man kan även kontakta Mick - LOKBOX Europe, classic surf supplies
hans epost är classicsurf@tiscali.co.uk

Logga in för att svara
#20456 Svar: Var får jag tag på LockBox fen box och 17 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Fader skrev:
Man kan även kontakta Mick - LOKBOX Europe, classic surf supplies
hans epost är classicsurf@tiscali.co.uk

det e han jag pratat med.... dyrt som attan... quad setup fenor 68 pund och boxarna 7 pund styck...men vad fan ska man göra, bara att köpa... [img]

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!