Facebook data

1
Surfkompisar Oslo
#20398 Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Ylvan
graphgraph

Bor i Oslo, tänkte köpa dräkt å bräda nu så om någon vill ha sällskap så skulle jag bli väldigt glad! Hur länge kan man surfa?

Logga in för att svara
#20409 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

janson
graphgraph

tjena, var åker du och surfar nånstans? Tænkte också køpa en bræda, men jag førsøker också sælja min bil så det kanske blir svårt å ta sig från Oslo till nån våg..

Med rætt drækt kan man væl køra så længe det inte ligger is. Vindsurfade året sunt førr, men då ligger man førstås inte i vattnet lika mycket.

Logga in för att svara
#20431 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Ylvan
graphgraph

Jag åker inte å surfar någonstans än. Det var just det jag tänkte få lite hjälp med. Har hört att Larvik ska vara närmast/bäst från Oslo.

Logga in för att svara
#20434 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

ankish
graphgraph

Saltstein som ligger lite utanför Larvik är närmast ja. Är 13-14 mil men tar två timmar tack vara dom fantastiska norska vägarna..
Funkar relativt ofta och kan bli riktigt stort men är ofta stökigt. Mycket sten.
Med rätt utrustning kan du surfa hela året, men när det börjar bli mörkt tidigt så blir man ändå begränsad till helgerna.
Brukar finnas plats i nån bil om du behöver lift..

Logga in för att svara
#20437 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Ylvan skrev:
Bor i Oslo, tänkte köpa dräkt å bräda nu så om någon vill ha sällskap så skulle jag bli väldigt glad! Hur länge kan man surfa?

Tjenare Ylvan. Jag bor ju i Oslo med, det e bara att ta kontakt om du behöver hjälp med ditt surfande. vi brukar ha gott om plats i bilen. Saltstein e bra och kan bli riktigt stort men som någon sa så e det väldigt mycket sten. Köp dig en riktigt varm vinterdräkt och du kan surfa hela hösten och vintern. vi hörs

Peter:)

Logga in för att svara
#20497 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Ylvan
graphgraph

Sweet! Men stooort!
Ska ta en tur ner till Lilleby surfshop i helgen. Eller finns det andra bra butiker jag bör kolla in?

Logga in för att svara
#20658 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Fick du tag i någon bräda i helgen?

Logga in för att svara
#20693 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

janson
graphgraph

gott om folk hær ju =)
Nån som har en billig bræda till salu då?
Finns chans før en riktigt høststorm till helgen =) eller i vart fall en kuling.. væstlig..

Logga in för att svara
#20701 Svar: Surfkompisar Oslo 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Ylvan
graphgraph

cederholm skrev:
Fick du tag i någon bräda i helgen?
Asch, stukade ju foten illa när jag var ute å klättrade i fredags (skrev i din gästbok), så det enda jag fått tag på var ett par kryckor hos legevakten... Sen har jag legat med foten i högläge hela helgen *suck* inte lite uttråkad...
Brukar ju ta en stund att tillfriskna men jag hänger gärna med ut ändå om ni har plats. Skulle vara kul att se hur det ser ut å så.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!