Facebook data

1
Cash Flow ......
#20783 Cash Flow ...... 17 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nu efter nästan helt år som kommunalt anställd har jag sagt upp mig från min tjänst. Pallade inte intigerna runtomkring och de är inte få kan jag säga. Tänkte bättre på cash flowen i plånisen med att leda två kuser genom ett studieförbund. 1. Lär dig surfa i Svenska förhållande 2. Anarki i den moderna kommunalaverksamheten.

Ettan innehåller Teori om surfing generellt, terminalogin, historik och surfkulturens plats i Sverige idag. Säkerhet i vattnet och aktsamhet i naturen samt privata tomter nära breaksen. Förutspå vågorna i din närhet och övrig Meterologi. Hitta egna spots. Utrustningen, bräda, dräkter, leashen. Minst en besök till Torö (Ants gillar crowds ju) och vi avslutar kursen med en surf safari till Fuerte där vi anlitar Swingkid som guide.

Tvåans innehåll bestäms från träff till träff i sann anarkitstiskt anda .... vi avslutar kursen med att drappera kommun kontoret reéllt med miljövänligt toiletpapper........ såna upptåg ger en extra kling i tillvaron och jag kan inte få sparken för att jag redan sagt upp mig so they can kiss my sweet ass .... on both cheeks!!

Logga in för att svara
#20784 Svar: Cash Flow ...... 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hej, jag skulle vilja anmäla mig till kurs två.
Mvh Sverker Johansson

Logga in för att svara
#20789 Svar: Cash Flow ...... 17 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Soon at your local studieförbund .............. eller?

Logga in för att svara
#20791 Svar: Cash Flow ...... 17 år, 9 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Gaz du skulle kunna hålla en kurs i alternativ livstil!! Skulle faktiskt vilja se en dokumentär om dig ungefär som Hästmannen. Hör av dig till mig innan helgen har ett offer you cant refuse

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!