Facebook data

1
Tips på bra ställen!
#20839 Tips på bra ställen! 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

capten skägglös
graphgraph

Tänkte hör om det är någon som har tips på bra ställen för en nybörjare i Florida, typ mitten (östkusten) Mexiko hela väst kusten. Trinida, Tobago samt cuba. Jag tänkte resa runt i några månader med flickvänen så ställen med lite mer än surf skulle nog hon uppskatta. Man får ju i ett förhålande kompromissa. Vi ska resa i dec jan och blir nog borta några månader.
Tacksam för lite resetips!

Logga in för att svara
#20844 Svar: Tips på bra ställen! 17 år, 7 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Florida is a good place to start, try Melbourne between Cocoa Beach and Sebastian's inlet, cheap places to stay, lots of beachbreaks and you can drive to whereever pretty quickly, I'll be there in January too it looks like.

For Mex? it's a big coast, I recommend Saladita if you are a beginner, if you are good Nexpa area and if you are a hellman, pascuales or escondito, but they probably won't be huge if you are going in the winter. haven't been to Cuba but I know that Trinidad gets good surf, otherwise Puerto Rico is completely in season at that time (actually the whole caribbean is)

Logga in för att svara
#20846 Svar: Tips på bra ställen! 17 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Också ska det tilläggas att jag har patent på namnet Adamksi (oavsett hur du stavar). Då jag är en jävla kook ligger det dessutom i ditt intresse att inte sammanblandas med mig. Tack för mig....

Logga in för att svara
#20847 Svar: Tips på bra ställen! 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

capten skägglös
graphgraph

Tack! var in på wannasurf och tittade lite runt orlando och hittade ricktigt sjysta ställen! någon som vet någon bra uthyrare eller skola där som man kan rekomendera.

Logga in för att svara
#20848 Svar: Tips på bra ställen! 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

capten skägglös
graphgraph

sorry var inte meninge att bli förväxlad med dej! man kan inte ha koll på alla namn som är registrerade. ska genast bytas så det inte blir några allvarliga missöden.

Logga in för att svara
#20850 Svar: Tips på bra ställen! 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

capten skägglös
graphgraph

Hur byter man namn på surfprofilen?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!