Facebook data

1
Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings
#20895 Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

<strong>Här diskuteras nyheten: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings</strong>

Logga in för att svara
#20943 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

e detta på en helg eller?

Logga in för att svara
#21152 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Tyvärr så har inte arrangören hört av sig till SSA styrelse om detta, tex jag fick reda på detta just nu. Kanske är det för tajt för styrelsen att ordna med en buss, ta ut eventuellt landslag om de nu tänkt sig att det ska vara så. De säger att det är ett Nordiskt Mästerskap, ja då tolkar jag det som något för förbunden i respektive land att organisera lag.. De får informera oss vad det handlar om. Annars och hursomhelst så låter det ju som ett spännande event. Om helgen fungerar för Quiksilver SM på Torö eller Quiksilver Salusand Surf Open så blir vi ju också tvungna att fokusera och köra dem i första hand.

Logga in för att svara
#21156 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

JIM
graphgraph

ådén skrev:
e detta på en helg eller?

27 sep = Torsdag
30 sep= Söndag

Logga in för att svara
#21167 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

men ack... är det någon som ska köra en norge/danmarktripp i höst ? skulle vara kul ju!

Logga in för att svara
#21210 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Funderar på att dra dit från Oslo, inte för att tävla men surfa å umgås. Vore extra skoj om de dök upp lite andra svenskar också...

Logga in för att svara
#21214 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

jag ska ditt for sure! kom igen nu sverige. vi maste representera ju!

Logga in för att svara
#21216 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

fan jag som hade tänkt åka upp och frisurfa den helgen, får väl bordlägga det då om det kommer att vara knökat med massa tävlingsurfare.

Logga in för att svara
#21226 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Jag ska försöka klämma in ett besök. Vore tokroligt!

Logga in för att svara
#21228 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Har aldrig varit där än, men som jag förstår så är de rätt gott om bryt i närheten, och ala tävlingssurfare lär ju vara på ett å samma ställe. = mer plats för frisurf? och go stämning.

Logga in för att svara
#21231 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

sxak någon dra från sthlms regionen så e jag lätt på!!!!
slå en signal på 0739069215, jag e jävligt sugen!!

Logga in för att svara
#21234 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Låter grymt, är det 10 tim bil från Gbg och camping som gäller?

Logga in för att svara
#21242 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

e inte överdrivet duktig men det skulle va kul o åka o kolla o kanske lite freesurf me andra? e dock 16 har ingen bil.... några som ska åka från sthlm? ska man slagga i bil eller?

Logga in för att svara
#21251 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nja du får kanske stanna hemma den här gången grabben...

Logga in för att svara
#21270 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of th 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

almostenough
graphgraph

sverre skrev:
Nja du får kanske stanna hemma den här gången grabben...

Haha don't be evil, klart grabben ska upp o surfa

Borecampingen lär va smockad den helgen för övrigt men det finns nog gott om plats för "fricamping" etc

Logga in för att svara
#21291 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre, jag hatar dig.... skämt åsido vad kan en person tänkas begära i bensinersättning osv. går det o tälta utan o frysa ihjäl?

Logga in för att svara
#21388 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

hoppas norge bankar skiten ur sverige.
jeg håper Norge seier lang levende Norge

Logga in för att svara
#21429 Svar: Spider Scandinavian Open - Battle of the Vikings 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

latte skrev:

jeg håper Norge seier lang levende Norge

VA?

Slant du på tangenterna? ska det kanske vara: Jag såpar Norge, säger en lång levande Nors!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!