Facebook data

1
Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa
#21004 Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Åsa
graphgraph

Lite bilder från dagens tävling i Kåsa.

yann.hervy.nu

Logga in för att svara
#21013 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hej Åsa!!

Fina bilder. Fick du nån surf idag då? Var du inte med kelly o Yann på deras surftripp? Har ett stort hål i min bräda nu..Inte bra...ensam tjej i lineupen idag, gentlemana surfare vinkade och hälsade när jag kom...

Hörs!
Erika

Logga in för att svara
#21015 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Åsa
graphgraph

Jag var en landkrabba idag och kollade mest in tävlingen. Yann var krasslig och åkte med mig till varberg istället för surftrip söder över.

Ni såg ut att ha haft en fin dag! Hörs!

Logga in för att svara
#21017 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Du är grym Åsa! Som vanligt riktigt fina foton, kul att se dig igen, hälsa han kite-nörden!

Logga in för att svara
#21020 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

riktigt bra bilder. Tack!

Logga in för att svara
#21078 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Var alla bilder från Kåsa?? Tyckte vågen ser anorlunda ut på vissa bilder och bakgrunden känns inte bekannt på några av bilderna....

Logga in för att svara
#21080 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Swingkid skrev:
Var alla bilder från Kåsa?? Tyckte vågen ser anorlunda ut på vissa bilder och bakgrunden känns inte bekannt på några av bilderna....

Allt e från Kåsa tror jag, vågorna bröt inte direkt där/som de brukar bryta.

Grymma bilder Åsa.

Logga in för att svara
#21088 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 3

Patrick
graphgraph

Tack för att fotade Åsa!
Såg att Yann skuttade i ändå

Logga in för att svara
#21135 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Mia
graphgraph

Kul att se lite foton ifrån i lördags, jättefina bilder Åsa! Jag är speciellt nöjd med att jag lyckas se så söt och gullig ut när jag surfar
Helt otroligt lyxigt att vi fick låna strandpaviljongen med bastu, annars hade man nog blivit lite frusen mellan heaten.

Logga in för att svara
#21143 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Åsa
graphgraph

Tyvärr var jag lite lat med kameran och fotade bara litegrann under finalen och något mer tillfälle. Trodde att alla grabbar med feta objektiv som stod längs stigen skulle prestera schysstare bilder men de kanske mer är i komersiellt syfte...

Kul att se dig köra Mia, speciellt när du dödade all konkurrens i ditt heat

Logga in för att svara
#21159 Svar: Bilder Rip Curl Surf Search Open Kåsa 17 år, 8 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

La upp bildserien med crosslink på www.surfforbundet.se

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!