Facebook data

1
sumbawa- lakey peak
#2113 sumbawa- lakey peak 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

steff
graphgraph

är det någon som har varit där i november/december?
kan inte tänka mig att det e crowded då.... men kan man tänka sig att det går platt i en vecka??
borde va offshore då o hur mkt mygg?
kan man få 3-5fot peak utan för mycket väntan?

Logga in för att svara
#2179 Svar: sumbawa- lakey peak 18 år, 6 månader sen Stoke: 8

kapten
graphgraph

Ar formodligen den tiden pa aret med minst crowds, kan nog bli lite crowds kring jul-nyar. Har du tur sa haller trade-vindarna i sig anda farm till november, sa da har du off-shore hela tiden. Annars sa far du hoppas pa att det ar latta vindar pa morgonen och inte allt far vindigt rasten av dagen. Surfen ar for det masta inte sa stor ca huvud hogt for det masta och skapligt konsistant.

De som ar dar surfar mest pa morgonen och kanske sen eftermiddag nar vinden lagt sig lite. Mitt pa dagen kan du nog fa peaken nastan for dig sjalv och anda skapliga vagor. Mygg jaklarna har jag inte en aning om.

Ska sjalv dit i januari en svang.

Piz, kapten.

Logga in för att svara
#2183 Svar: sumbawa- lakey peak 18 år, 6 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Tradewinds=sideshore . Det är nog dock bättre m tradewinds än vanliga SV-wetseasonvindar som lär blåsa ut peak mm helt. Det lär inte vara nån crowd och du får säkert gott om surf på ffa tidiga morgnar och sena eftermiddagar. Ta med dig myggmedel

Logga in för att svara
#2240 Svar: sumbawa- lakey peak 18 år, 5 månader sen  

jazz

kapten, ska själv till indo i januari och har tankar att dra förbi lakey området. reser själv så undrar om vi ska joina ihopp nånstans, billigare resa + boende om man delar kostnaden på 2.. du ska inte runt mer i indo?

Logga in för att svara
#2338 Svar: sumbawa- lakey peak 18 år, 5 månader sen Stoke: 8

kapten
graphgraph

Tja jazz.

Jag flyger in till Bali den 6:e januari och stannar nagon dag, sen sticker jag till antingen Lombok eller Sumbawa, beror lite pa swell och sa. Jag reser sjalv sa det hade varit gott och hooka upp. Jag ska vara I indo i 5 veckor, sen vidare hit till Oz.

Nar sticker du till Indo och hur lange ska du vara dar?

Kapten

Logga in för att svara
#2351 Svar: sumbawa- lakey peak 18 år, 5 månader sen  

jazz

tjena!
jag ankommer till bali 26:e december och åker den 19:e januari. och har ännu inte några planer förutom att jag skall bort från bali så fort som möjligt! så det låter ju som en shysst ide att hooka upp så fort du ankommer så ser vi vart vi drar!
men släng iväg ett mail till kristian_J_@hotmail.com så kan vi ju snacka lite mer!

/jazz

19:e

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!