Facebook data

1
Sydafrika, tips på bra surfskola/surfställe?
#21264 Sydafrika, tips på bra surfskola/surfställe? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Ensamseglarn
graphgraph

Hejsan!
Är helt ny här på forumet och har faktiskt aldrig surfat, men det är en av de sakerna jag skulle vilja lära mig här i livet.

Nu i november har jag tänkt resa iväg till varmare breddgrader för att lära mig surfa. Önskemålen är väl att det ska vara rätt billigt att resa dit och rätt billigt att bo, men framförallt bra vågor och hyfsat varmt i vattnet.

Jag har funderat kring sydafrika och jag skulle jättegärna vilja ha tips på bra ställen man kan åka till...eller något annat land som instämmer på ovan nämda kriterier.

Alla tips är varmt välkomna!

Tack på förhand!

Logga in för att svara
#21266 Svar: Sydafrika, tips på bra surfskola/surfställe? 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Utanför Kapstadens västra kust, c:a 13 grader i vattnet, skönt va?

Pipeline på Hawaii har jag hört ska vara ett bra surfställe o ha en bra surfskola o sköna surfdudes...

Logga in för att svara
#21279 Svar: Sydafrika, tips på bra surfskola/surfställe? 17 år, 8 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Om du vill gora mer an bara surfa ar SA att helt ok stalle. Om du vill ha lite varmare dra till durban. Det finns massa surfskolor overallt.

Lycka till

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!