Facebook data

1
Barbados
#21290 Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Stenk
graphgraph

Bokade precis en resa till Barbados över jul. Har varit sugen länge (Det stod om Bathseba på östkusten i Surfers Path för ett par år sen) och hittade väldigt otippat ganska billiga biljetter.
Någon som varit där? Har ni några tips på saker man inte bör missa, både surfmässigt och inte? Billigt boende? Skulle vara grymt tacksam för alla tips jag kan få!

Stenk

PS. Såg en kille ligga i och paddla på en nord mal utanför djurgården i söndags, antar att det var en surftrip på g, var det någon här inne?

Logga in för att svara
#21304 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Kolla mitt surfgalleri så kan du se en bild jag tog på barbados västsida. Kommer inte ihåg exakt vad stranden hette men tror den var med på wannasurf!

Absolut ett av mina favvoställen. Kanske inte världens mest konsistenta ställe men vackert när det funkar, vilket det gjorde flera gånger för oss... Soup bowl var ok men vi hade onshore men iaf overhead. Kan finnas en ful bild därifråndå på olmars galleri, med undertecknad som modell. Smelly Skater skall ha sagt att han fått ett av sitt livs sessions där.

Det bästa med barbados e iaf stränderna. kör man med moken lite hittar man helt tomma paradisstränder. Så var det iaf när vi var där. Har man tur går det att surfa men annars kan man snorkla eller bara slappa. Men ta med brädan, dom går att surra på taket på moken.

Dessutom har dom gröna apor, mount gay rom, go musik, världens ballaste kommunaltrafik och härligt ohjälpsamma bajaner! Riktigt avis på dig Stenk.

Logga in för att svara
#21306 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Barbados är så jäkla nice!!! South Point har ju nästan alltid lite vågor å Freights är en klassiker på södra sidan..om det funkar! Även om inte surfet kommer vara det bästa du kan få, så är det bara till att luta sig tillbaka å njut men en god flaska rom!!!!!! ....shit..det är ju 12 år sen man var där

Irie!!! Enjoy

Logga in för att svara
#21391 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Stenk
graphgraph

Låter grymt! På vilken sida bodde ni? Hur långt är det överallt, jag menar tex om man behöver ta sig till västsidan från östsidan? Och Remo, vad är en Mok för något, en moppe?
Funderar också på om jag bara tar med mig en bräda, är jag smartast om jag tar jag min 9" longboard eller 6.1" fish?
Tack för svaren!

Logga in för att svara
#21394 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Captain_Kangaroo
graphgraph

Hur mycket gick resan på?

Logga in för att svara
#21395 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Det är det ultimata surffordonet!

Logga in för att svara
#21396 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Alltif http innan var det visst

Logga in för att svara
#21414 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Stenk
graphgraph

Ha ha, korsning av en dune buggy och en willy's jeep, ser fram emot att köra en sån!

Resan gick på 6900 med british midland airlines. Men det är ju över jul så det är ju rätt billigt. Åker hem på nyår så det är väl därför det är billigt, men med tanke på att jag kommer surfa med boardies på julafton är det helt okej.

Logga in för att svara
#21415 Svar: Barbados 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Stenk
graphgraph

Ha ha, korsning av en dune buggy och en willy's jeep, ser fram emot att köra en sån!

Resan gick på 6900 med british midland airlines. Men det är ju över jul så det är ju rätt billigt. Åker hem på nyår så det är väl därför det är billigt, men med tanke på att jag kommer surfa med boardies på julafton är det helt okej.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!