Facebook data

1
Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår?
#21326 Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Är det bra? Nån som varit där? Bara stora vågor på elaka rev eller?

Logga in för att svara
#21332 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Hej,

Jag var där i Januari 2004, jag gör en ansträngning och ser vad jag kan komma ihåg:

Det finns ett beachbreak som heter "Bluff" men det är en tyngre våg än till exempel "Punch" som bryter över rev. Stället är inget enastående ställe för nybörjare tror jag, men det passade mig och jag är inte särskilt avancerad.

Jag kan rekommendera dig att åka dit, men det är mer folk än exempelvis Nicaragua. Surfa tidiga mornar samt eftermiddagar, det blåser nämligen svag onshore varje dag har jag för mig.

Jag tycker den finaste vågen uppstår när Carrenero´s in och utsida länkar samman, men det blir ofta infekterat av människor i samband med detta.

Ohoj!

En gammal bild från "Punch".

// Calle

Logga in för att svara
#21333 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Logga in för att svara
#21334 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Härlig bild! Tack för infon, var i Nica ska man till då? Funkar de jul/nyår?

Logga in för att svara
#21335 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Bocas kan vara bra men de kan oxå vara helt platt, Karibiska sidan så ofta swell med längre period typ 6-9sek. Du sitter i lineup pang bara så är de feting våg framför dig. Fint litet samhälle, vackra hus mm dock ganska exploaterat/turistigt, typ segelbåtsstad, fortfarande billigt 50 cent för en öl så mkt fest, för mkt..
Surfet är väl helt okej, mest rev och vänstrar, inte superhårigt.Man behöver ta båt till nästan varje bryt 3dollar typ. Inte så mkt att välja på och därför blir de sällan du får surfa med mindre crowd. De finns typ 3 lefts, 2 beachbreak lite mer kanske allt folk åker antingen till Caranero eller Punch. Båten tyckte jag var de sega, men du kan ju alltid ta dig från bocas till casa zen på en lång resdag om du vill..

Logga in för att svara
#21337 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Casa zen... ja det blir väl där man hamnar tillslut... Tänkte försöka ta mig till nåt nytt och rädd att det blir övercrowded i St Teresa, men...kanske är lika bra att kapitulera och boka in det...

Logga in för att svara
#21338 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

du menar övercrowded med svenskar, det är jag också rädd för, men har man bara tre veckor på sig, och verligen vill ha semester så...

Hade egentligen tänkt att dra till ett nytt ställe, men tog det säkra före det osäkra, precis som nu, istället för att vara på väg dit vi var igår, så sitter man här å jobbar.

Från 8:e jan till 14:e jan så har jag en sängplats över iaf. det kniper med boende.

Logga in för att svara
#21352 Svar: Bocas del Toro, Pan. över jul-nyår? 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Carreneros! good fucking left, surfed it dobble overhead, no crowds lucky session.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!