Var är surftjejerna? Mycket färre här nu som är inne o datar än det har varit tidigare...
Var det bara en sommarfluga kanske för att träffa coola killar i BOS med mycket muskler kanske...?
Bara frågar... som man gör får man svar då. DATA!
Jag har då alltid varit trevlig mot tjejerna, bjudit dem till min husvagn, frågat om date och tjeckat mig med dem. Skojat lite också iblant. Skrivit kärleksdikter också och hyllat denna gestalt som blivit stöpt i en kurvigare form. Jag har också erbjudit dem beskydd så här kan ingen komma o säga att GUDFADERN inte har tagit sitt ansvar...
Women tend to have very long memories when it comes to stuff like - well we can take your previous gallery as an example of what they DON'T apprecitate. Even ignoring other slights and adolencent jibs I don't know if you're on the same wave length (pun intended) as more sober and serious ppl and women are ppl last time I looked.
BOS needs to show more respect in order to aquire any - you just don't go out and claim or demand it.
Gazzer skrev: Women tend to have very long memories when it comes to stuff like - well we can take your previous gallery as an example of what they DON'T apprecitate. Even ignoring other slights and adolencent jibs I don't know if you're on the same wave length (pun intended) as more sober and serious ppl and women are ppl last time I looked.
BOS needs to show more respect in order to aquire any - you just don't go out and claim or demand it.
Previous gallery: witch one? the asses one or the datatutte one?
ppl?
Long memory: Well not longer than my dick MUHAHAHAHA!
Respect: is my middle name, I do not normaly need to claim any I AM Respect.
wavelength: sorry but I prefer measuring waves in height instead
Jesper B skrev: De e inte enbart tjejerna han skrämmer bort...
Fast mest skrämmar han bara sig själv bara - - det är grunden till han S.K beskyddar verksamhet - paranoid kalas det för visst. Det klart vem som helst kunde känna en viss oro med Nerd Crewen flåsande i nacken ...
sverre skrev: Var är surftjejerna? Mycket färre här nu som är inne o datar än det har varit tidigare...
Var det bara en sommarfluga kanske för att träffa coola killar i BOS med mycket muskler kanske...?
Bara frågar... som man gör får man svar då. DATA!
Mer upptagen med att surfa an att sitta har och lyssna pa allt detta skitsnack Vissa av er verkar agna mer tid at bullshit an at surf:evil: Sorry, swell's been hitting.
Låtom oss stå upp för Heas underliggande försvarstal. Det är av yttersta vikt att människor i detta forum beter sig på ett moget och ansvarsfullt sätt. Spilla tid på att sitta vid datorn! USH! Nej, själv skriver jag inte nu utan sitter och syr gardiner....
Tack Sverrrrrrre. Och ha sa kul med era gardiner och era datorer grabbar, jag drar upp till favvobreaket Aramo nu, 3foot glassy nord swell. Och den kommer att vara dar ett tag, och nar vinden vander sa har vi nagra foot glassy sydswell, kommer att vara lite upptagen igen ett tag framover. Kanske hors nasta manad daB). Maste ju kolla till er da och da och se om ni far ert surffix, och det far ni ju tydligen inte:blink:
Det finns många olika anledningar att det är mindre tjejjer här.Allt är inte Sverres fel.1 Dom har ett eget forum.(Där dom kan diskutera vilket nagellack på tårna som passar bäst till Bic Betty) Ps Jag vet då jag har infiltrerat.Hehehehehehe:laugh: 2 En gång varje månad så händer det nåt som får dom att må dåligt.(Inte Sverres fel nu heller)Det pågår 5-7 dar och dom blir "indisponibla" Jasså,,, Ni tror mig inte;) Jamen kolla själv då:sick:
Jag såg en tjej som var i apelviken idag när jag vindsurfade som försökte vågsurfa i rak sideshore. Uppskattad våghöjd = 30 cm. hon kanske borde besöka det här forumet lite oftare för att få lite tips för sin karriär jag vet inte...
jocke skrev: Det finns många olika anledningar att det är mindre tjejjer här.Allt är inte Sverres fel.1 Dom har ett eget forum.(Där dom kan diskutera vilket nagellack på tårna som passar bäst till Bic Betty) Ps Jag vet då jag har infiltrerat.Hehehehehehe:laugh: 2 En gång varje månad så händer det nåt som får dom att må dåligt.(Inte Sverres fel nu heller)Det pågår 5-7 dar och dom blir "indisponibla" Jasså,,, Ni tror mig inte;) Jamen kolla själv då:sick:
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!
Tyvärr kan det här tolkas som ett påhopp på kvinnor, det är det inte! Det är rå humor i sitt esse!