Facebook data

1
***Videokamera borttappad på Torö***
#21451 ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 8 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Förra fredagskvällen måste jag ha glömt min videokamera+hus vid parkeringen på allmänningen. Förutsatte att den låg bland gummit i källaren eftersom jag inte kunde hitta den i lägenheten men kollade precis och känner mig för tillfället rätt besviken (och klantig...). Den borde ha hittats av nån av er morgonpigga som var där på lördagen. Om det är nån som har nån info att bidra med så får ni gärna dra iväg ett mail eller höra av er på tel 0707125230.

Grejerna är gamla men jag betalar gärna hittelön för att få tillbaks dom

Logga in för att svara
#21492 Svar: ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 8 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

ja det var alltså på fredagskvällen för ca två veckor sen som jag fumlade bort kameran- inte igår

Logga in för att svara
#21493 Svar: ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hur mycket är hittelönen på?

Logga in för att svara
#21552 Svar: ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 7 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Jag kan erbjuda lite stålars + en finfin Ripcurl Elasto stl XL. Den har två revor på magen och det verkar som om ett gäng sömmar är på väg att ge upp men i övrigt är den i fint skick

Logga in för att svara
#21588 Svar: ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

"lite" stålars låter väl inte så lockande... + att jag redan har exakt en sån dräkt.

Logga in för att svara
#21591 Svar: ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 7 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Hittar du kameran så ska jag överväga att låta BOS bli prospects till Lund Exiles. För att sen bli fullvärdiga medlemmar krävs det minst 300akademiska poäng + att ni fimpar minst en person som snejkar er. Det borde vara värt mer än lite cash.

För övrigt sabbade jag även min - not so waterproof- vattentäta Pentax Optio WPi häromdan i en extrema förhållanden. Dagens tips: fippla inte m batterilocket i barnpoolen i Högdalens simhall...

Det ser ut att bli mkt kamerashoppande för min del de närmsta veckorna

Logga in för att svara
#21610 Svar: ***Videokamera borttappad på Torö*** 17 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Tack men jag måste dock säga nej, akademiska saker är farliga saker, det är inte saker som går snabbt att omsätta i pengar, som typ skrotsaker gör.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!