Hehe, du måste bli arg oftare Miche. De som kom (de som kom sist, det var ju några till tidigare som bara var i ett litet tag) har surfat där i 50 år så de ansåg nog att de hade mer rätt till vågorna än oss. De verkar vara justa människor men visst blir man lite sne när man bara är 5 personer och vågen bryter på ungefär samma ställe och de lägger sig längst ut varje gång. Då blir det ju bara ett onödigt krig när man lägger sig ännu längre ut och så slutar det med att alla har kommit 2 kilometer från där brytet är. Är man bara några stycken så kan man väl samsas om vågorna, man kan alltid komma på nåt system? Man kan tänka, "nu har jag lagt mig längst ut 67 gånger och tagit alla vågor, nu ska jag skita i att ta en våg så de andra får en". Men du jag och Seth är ju skolade i skejtboardens egalitära anda där man alltid är vänner och samsas ifall man skejtar samma spot. Oavsett ålder, skills och övriga variabler. Visst, det är ju surare att dela på vågor i Sverige än att dela på samma skejtspot. Men va fan! Vi är ju ute i vågorna för att vi älskar det, då borde vi visa mer solidaritet gentemot varandra. Det roligaste är de som ska ha attityd, hahaha, sicket fjanteri (ingen av de igår hade det dock). Sen är det ju roligt att fajtas lite om vågorna också men det måste finnas lite gränser, särskilt om man bara är några få. Nej, mer kärlek och bögeri ute i vågorna! PUSS!