Facebook data

1
Stulen våtdräkt
#21546 Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Om nån av er erbjuds en billlig Rip Curl 6/5/4 elasto med huva strl XL så kan den vara min. Den hängde på tork i Uppsala och är nu borta. Den känns igen med två revor på magen
(varav ena är precis i sömmen) där jag slashat dräkten med mina fenor, en söm på vänster underarm håller på att gå upp och brättet till huvan har lossnat lite i mitten.

Som sagt om ni ser den så klappa till jäveln som säljer den och ge tillbaks den till mig. Jag nås här.

Logga in för att svara
#21547 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Shit man!! That's a sad and sorry tale! Vem FAAAAAAANNN i Uppsala behöver våtdräkt? Jävle knarkare eller nåt som inte vet att en nerpissade våtdräkt har ingen större marknadsvärde ..... Hoppas mot alla odds att du får tillbaka den!

Logga in för att svara
#21549 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer är inte mycket till hjälp för dig nu annat än att han snyftar lite med dig.

Var lugn, Don Sverre ska ordna tillbaka dräkten till dig.

Logga in för att svara
#21556 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

gissar att du känner hman och hans borttappade videokamera....

Logga in för att svara
#21559 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
Gazzer är inte mycket till hjälp för dig nu annat än att han snyftar lite med dig.

Var lugn, Don Sverre ska ordna tillbaka dräkten till dig.

Tyvärr. Sedvanligt tömma löften och skit snack. Vissa lite respect för fasike!!

Logga in för att svara
#21560 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jag blir faktiskt lite sur och besviken på dig Sverre. Skämt är skämt men när du kliver in och påstå att du ska ordna upp en stulen våtdräkt åt en kompis utan grund eller överhuvudtaget varken avsikt eller möjlighet att göra det så känns det som en bitch slapp åt Willy med tanken på det situation han befinner sig i. SKAÄRPNUNG!! Willy är en aktiv och seriöst surfare med hjärtat på rätt ställe. Eller tänker du ordna våtdräkt åt honum på momangen inför höstsäsongen? Gör det eller håll klaffen!

Logga in för att svara
#21562 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Förslagsvis så kunde B O S boys med Godfather i spetsen ordna en insamling för en ny våtdräkt åt Willy. Eftersom Ni är så pass stuv i korken menar jag. Eller är ni bara korkade? Put up or shut up.

Logga in för att svara
#21563 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Gazzer! Jag tackar å bugar åt ditt förslag och vänlighet men du behöver inte försvara mig eller samla in till en ny dräkt. Sverres påstående om en ny dräkt skulle vara en trevlig bonus men absolut inte någonting som jag seriöst räknar med (det tror jag inte någon annan skulle göra heller).

Vad gäller dräkten är det jävligt tråkigt att den nu är borta men som du redan har sagt så är det nog få personer som skulle uppskatta en nerpissad lite halvhel dräkt som ändå var i sin sista säsong. Hålen började bli för många och dräkten var lite väl ventlierad på sina ställen. Däremot är det synd att jag inte kan tjäna in några feta dollar på musmatteproduktion eller uthyrning av dräkten till Uppsala groms som inte vet bättre. Synd oxå att inte ha en reservdräkt för att slippa de iskalla blöta ombytena vid dubbelprognoser denna vinter.

Sverre! Tack för erbjudandet, jag tar gärna emot en ny dräkt, men jag är mer svårköpt än så. B O S är inget jämfört med Uppsala Mafian.

Logga in för att svara
#21571 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Willy skrev:

Sverre! Tack för erbjudandet, jag tar gärna emot en ny dräkt, men jag är mer svårköpt än så. B O S är inget jämfört med Uppsala Mafian.

Word up!!! Uppsala Maffian krossar B.O.S med eller utan våtdräkt.....

Logga in för att svara
#21572 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

fan va risigt jag brukar inte ens låsa bilen när vi är ute och surfar och brädor på taket allt möjligt. Men det borde ju vara omöjligt att kränga den då folk känner igen att det är din dräkt vore iof lite roligt att se nån komma med den på då får du kalla in NERD CREW uppsala mafian och diverse vildar så får han smacka knogmacka...

hoppas du får tebax den i samma skick som förut och att det bara var ett misstag av nån eller så

Stay Fresh

Logga in för att svara
#21585 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Skämt är skämt

Ja... just det...

+ att iblant när en person försöker vara allvarlig kan det han säger eller eventuellt denne person också framstå som ett skämt, MU HA HA HA HA

Logga in för att svara
#21590 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jå, vars, det ända som inte var skämt var att Willy blev av med en gammal sliten, gulaktigt våtdräk.

Logga in för att svara
#21593 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Ciao Willy,

Tråkigt med dräkten, du skulle bett mig ta in den som din mycket kloka livspartner antydde.

Jag ska höra mig för i Uppsala, får nog tag i honom tids nog. Jag ska ge honom ett erbjudande han inte kan motstå.

// Charlie, Capten i Uppsala Maffian

Logga in för att svara
#21598 Svar: Stulen våtdräkt 17 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Tack Calle! Jag kanske kan få låna din dräkt innan min beställda dräkt dyker upp? Om det nu skulle bli surf alltså....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!