Facebook data

1
Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!?
#21789 Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Tänkte till å utnytja de fina tillfället iår å ta ut de 5 semester dagarna runt Jul å nyår, å få 16 dar på raken! Tänkte nog +a till några extra dar med! Får väl nästan ut en månad då.

Tips på ställen skulle uppskattas! Har varit i Australien 2 gånger på Östra sidan. Så det blir det nog inte igen.....!?
Kanske neråt, å till vänster i så fall... Men det är ju så jäkla långt dit!

Kommer antagligen att åka själv. Å talar endast Svenska å Engelska. Så gärna ett land där man klarar sig på Engelska, någosådär hyffsat......

Så kom igen nu! Hjälp mig!

D.s Å vi snackar surf nu.....

Logga in för att svara
#21792 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

hawaii?

Logga in för att svara
#21793 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Har funderat på det...! Men är det inte risk för massa feta Amerikaner överallt då...??
Sorry....men jag vill inte så sånt på min semester!

Har du varit där?

Logga in för att svara
#21795 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

you are better off staying at home

Logga in för att svara
#21797 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Följ massan och dra till mal pais, skitfint. På riktigt alltså. Var där i december förra året.

Logga in för att svara
#21803 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

Fuerteventura om du gillar stora vågor m lite crowds!

Logga in för att svara
#21805 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

SharkBoy skrev:
you are better off staying at home

Logga in för att svara
#21806 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

danneroyal skrev:
... massa feta Amerikaner...
Sorry....men jag vill inte så sånt på min semester!

fördommar?

Logga in för att svara
#21850 Svar: Svennebanan surf alá Jul å nyår. Tips..!!? 17 år, 8 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Det lutar åt Bali. Kan det va nåe...!!??

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!