Facebook data

1
För er som e sugna på lite nya surfrullar....
#21965 För er som e sugna på lite nya surfrullar.... 17 år, 7 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Här är hittar ni länkar till en heldel bra surfrullar att ladda ner.... bla;
Secret Machine
Absolute Mexico
Joel Parkinson - Free as a Dog
Dane Reynolds - First Chapter
Shades of Bali
Mick Fanning - Mick, Myself and Eugene
medflera.....

www.stickypond.com/pedr1nho/viewforum.php?f=1

Mer gratis filmer till folket.... salut, Jakob

Logga in för att svara
#21974 Svar: För er som e sugna på lite nya surfrull 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Järleklint
graphgraph

nice me ltie filmer.

En sak jag undrar är varför detta forumet tillåter att man länkar till torrents? jag vet många forum som förbjuder det förmodligen för att det kan få dom i knipa. är det inget som surfsverige är rädd för?

Logga in för att svara
#21978 Svar: För er som e sugna på lite nya surfrull 17 år, 7 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Molin skrev:
nice me ltie filmer.

En sak jag undrar är varför detta forumet tillåter att man länkar till torrents? jag vet många forum som förbjuder det förmodligen för att det kan få dom i knipa. är det inget som surfsverige är rädd för?

Det är en länk till ett forum, om detta forum sedan länkar till torrents så är det inte surfsveriges ansvar.....så därför är det helt legitimt...
Giddyup, Jakob

Logga in för att svara
#21981 Svar: För er som e sugna på lite nya surfrull 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Järleklint
graphgraph

aha ok, smart

Logga in för att svara
#22111 Svar: För er som e sugna på lite nya surfrull 17 år, 7 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

jag suktar efter när alla surffilmer börjar komma i HD... fan vad fräsch det lär vara! såg surfs up förresten... inte helt nykter men jävlar vad bra den var hehe. wipeouten och slutscenen var helt sjukt bra gjort!

Logga in för att svara
#22227 Svar: För er som e sugna på lite nya surfrullar.... 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Ryde
graphgraph

Absolut Mexico är något av det sukaste jag sätt!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!