|
#21997 |
santa cruz - channel islands epoxybrädor? 17 år, 8 månader sen |
Stoke: 11 |
|
var går de att få tag på för ett bra pris antingen i norge eller danmark? har kollat på hollywood men jag har inte så stor lust att betala 5500 för en bräda. andra tips på sidor där man kan köpa vore intressant också
|
|
|
|
|
#22003 |
Svar: santa cruz - channel islands epoxybrädor? 17 år, 8 månader sen |
Stoke: 12 |
Per
|
|
|
|
|
#22004 |
Svar: santa cruz - channel islands epoxybrädo 17 år, 8 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Vill du ha en CI epoxy bräda och tycker att 5.500 är för mycket så är det bara att lägga ner Europa helt .
Du klarar nog precis den prislappen i USA med den låga dollarkursen, men sedan ska den hem på nått sätt...
Pelle
|
|
|
|
|
#22067 |
Stoke: -10 |
|
Frankie!
Kan trösta dig med att vindsurfingbrädor av typ samma konstruktion kostar run 12-14 000... Så 5 550:- är väl inte nått att slå sig för pannan av. Speciellt som jag sett prislappar runt 8-9000 nere i frankrike.
Jag skulle klippa till direkt, som en orm bara, liksom, enna, sörru, osv
|
|
|
|
|
#22084 |
Stoke: 5 |
|
som Per säger, darkblue har epoxy SC för 2700 danska ~ 3-3200kr
finns me fcs eller future fin
|
|
|
|
|
#22099 |
Stoke: 0 |
Aisha
|
Hollywood, jag försökte komma in på din hemsida. Det måste hänt något, den bara laddar om laddar om laddar om. Jag får aldrig upp hela sidan så att jag kan klicka på något.
På darkblue hittade jag varken santa cruz eller channel island. På Channel Island finns varken
hollywood eller darkblue listade. www.cisurfboards.com/dealer_europe.asp Kanske något för Hollywood att efterfråga om de är återförsäljare. På Santa Cruz ser det ut så här: www.santacruzsurfboards.com/buy/
|
|
|
|
|
#22108 |
Stoke: 12 |
Per
|
Var och kände på några SC brädor på Hollywood i GBG förra veckan. De hade en en 6'2 pumpkin och en 6'4 knot inne samt en gdeck (hysteriskt liten). Verkade riktigt sköna faktiskt. Såg ingen CI. Är du säker på att SC tillverkar år CI?
|
|
|
|
|
#22156 |
Stoke: 30 |
|
Aisha skrev:
Hollywood, jag försökte komma in på din hemsida. Det måste hänt något, den bara laddar om laddar om laddar om. Jag får aldrig upp hela sidan så att jag kan klicka på något.
På darkblue hittade jag varken santa cruz eller channel island. På Channel Island finns varken
hollywood eller darkblue listade. www.cisurfboards.com/dealer_europe.asp Kanske något för Hollywood att efterfråga om de är återförsäljare. På Santa Cruz ser det ut så här: www.santacruzsurfboards.com/buy/
you must have a Macintosh,
Hollywood has CI, lost and more
|
|
|
|
|
#22181 |
|
Aisha skrev:
kände på brädorna själv i lördags senast i helsingör, maila henrik star på info@darkblue.dk
antar att du har pop ups blockerade? för de kommer nämligen upp en popup angående att han får hem 50st brädor nu me 500kr rabatt om du beställer nu
|
|
|
|
|
#22238 |
Stoke: 2 |
|
Mannen, skaffa dig en Santa Cruz epoxy, du kommer aldrig ångra det. Men se till att få det med future fins, oslagbara. Vet en del personer som har epoxy o FCS, men de bara pajar hela tiden. Om du tycker det e svårt o fixa fenor, look no further: www.thesurfboardwarehouse.com/
Har själv en Santa Cruz 6'1'' Barney Model, min dreamboard!
|
|
|
|
|
#22239 |
|
|
|
|
|
#22317 |
Stoke: 11 |
|
sidan fungerar inte ,säker ¨på att det e rätt adress? köpte du din där?
|
|
|
|
|
#22319 |
|
sugen på å köpa en också men känner inte behov av att fylla ut mer tyvärr 
|
|
|
|
|
#22433 |
|
nä, jag köpte den beg i cr för $350 med fenor. tror de går på 600-700 dollars ny.
|
|
|
|
|